Má opalovací výbava

by - 22:05

Krásné pondělí všem!
Dneska jsem se vrátila domů z Řecka, kde jsem byla na dovolené a konečně jsem tu tak s článkem pro vás. Původně jsem chtěla něco sepsat i tam, ale nakonec jsem se rozhodla, že si udělám dovolenou takřka bez internetu, maximálně jsem pročetla večer noviny a mrkla na Instagram a jinak nechala virtuální svět být a obdivovala krásy Řecka. V tomto článku bych Vám ráda ukázala svoji opalovací výbavu a něco málo k ní sepsala, jak se mi osvědčila a podobně. 

Opalovací mléko z DM od značky Sun Dance jsem si oblíbila už loni. Letos bylo v edici s kokosovou vůní, která byla opravdu moc fajn a i přítel si liboval, jak pěkně voní. Faktor 20 jsme používali ke konci dovolené, kdy už jsme byli opálení a co více říct? Za málo peněz hodně muziky - mléko stálo okolo 30 Kč. 
V lékárně jsem si pořídila hodně profláknutý suchý olej od Biodermy, který jste už mohli vidět v nákupech. Tento olej je naprosto skvělý a jak jsem se bála, že příteli nebude vyhovovat, protože chlapi a mazání olejem, i když suchým, to moc nejde dohromady, tak si opět liboval a oba jsme s ním byli maximálně spokojení. Olej má příjemnou vůni, rychle schne a pleť je po něm krásně jemná a lesklá, ale ne jako disko koule. Nespálili jsem se a máme krásnou hnědou barvu. I když je to už poněkud větší pálka, doporučila bych ho a klidně si ho koupila znovu. Spotřebovala jsem ve dvou sotva třetinu a to jsem s ním zrovna nešetřili. 
Na obličej jsem chtěla speciální krém, protože jinak mi klasické opalovací krémy na tělo většinou ucpávají póry a hodně se po nich lesknu. V Douglasu jsem si pořídila v akci za 190 Kč Clinique krém na obličej s faktorem 30 a opět jsem byla maximálně spokojená. Dobře se roztíral a fungoval, jak měl. Navíc opět praktiky neubyl a to jsem se bála, protože je krém malinký, má jen 30 ml. 
Z mlék po opalování jsem si pořídila opět v DM mléko ve spreji s tropickou vůni a řeknu vám, voní nádherně. Mléko v pumpičce jsem zkoušela poprvé a něco do sebe to má. Určitě bych ho také doporučila, ostatně jako celou značku Sun Dance. 
Z loňska jsem měla na rty nachystanou tyčinku s faktorem 30 opět od Sun Dance. Stále byla v záruce a nic jí nebylo a ani letos jsem ji nebyla schopná spotřebovat, a to jsem jí půjčovala i příteli. 
Jako další mléko po opalování jsem si pořídila od Biodermy Photoderm mléko, které je produktem za 99 Kč na srpen a tohle mléko je naprostá bomba. Krásně voní, je tak akorát husté, takže se velmi dobře roztírá a hlavně se také velmi rychle vsakuje, což je moc dobře, nesnáším umaštěný pocit, hlavně ve vedrech ne. A co je hlavní, hydratuje velmi dobře a zklidňuje sluncem podrážděnou pokožku, už ho mám prakticky spotřebované bohužel. 
No a jako poslední pomocník k moři tu mám NIVEA tělové mléko do sprchy po opalování, které voní tak trošku jinak, než ostatní mléka této značky, ale už loni jsem s ním u moře byla maximálně spokojená, a to jsem měla to tmavě modré klasické. Někomu tato mléka vyhovují, někomu ne - já je používám hlavně v létě, kdy se sprchuji často a vyhovují mi, ale pouze tyto od značky NIVEA.

A jaké jsou vaše oblíbené produkty na opalování/po opalování? 

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)