30. 7. 2014

PhotoDiary

Ahojky!

Už hodně dlouho jsem nedělala přehled fotek z mého Instagramu, kde jsem teda bohužel nebyla až tak aktivní, jak bych si přála. Nevím jestli to znáte, ale mám teď takové to "období blbec", takže krom toho, že jsem byla asi 14 dnů nemocná v těch největších vedrech a mám momentálně balit na dovolenou, nás ještě vytopil soused a až tak, že nám to nateklo do rozvodů elektřiny a zkratovalo, takže sušíme, nefungujeme v půlce bytu a čekáme, co s tím teda bude...no do toho blbosti v práci a náladu je hned pryč. Doufám, že jsem si to zase na delší dobu vybrala :) A jdeme na ty fotky z Instagramu.
.

bez pořádného kafe, které v práci máme vážně dobré, bych to teď nedávala!


tahle krásná kytice mi zdobila pokoj skoro 14 dnů a byla fakt nádherná!


vracíme se do dětských let s přesnídávkou :)


jeden pracovní úsměv...:)


a sladká svačinka od přítele do práce :)


pekla jsem domácí müsli a mělo ohromný úspěch, všem moc chutnalo, takže přemýšlím, že bych se s vámi o recept podělila :)


novinka od Lorealu, zatím si asi rozumíme, jen ty odstíny nejsou úplně nej no...


domácí burgery od bráchy, mňamka!


dvojité pracovní nasazení aneb jeden pc mi nestačí a ještě mám malý stůl :)


s přítelem jsem byla minulý týden fotit v ateliéru a vznikly z toho moc pěkné fotky :)


sice jsem se u toho úplně necítila, ale byla to nakonec sranda :)


a víkendová opalovačka na chatě u bazénu, snad poprvé letos, co jsem se opravdu vyplácla a chvíli nic neřešila...


Tak doufám, že se máte lépe než já a že si užíváte léta jak to jen jde! 

2 komentáře:

  1. Ty burgery vypadají skvěle!
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tu přesnídávku zbožňuju!!! :)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)