17. 6. 2014

PhotoDiary

Krásné úterý!

Ráda bych se vám pochlubila, že už mám fakt prázdniny a po zkouškách, ale už tři týdny čekám na výsledky dvou zkoušek aneb ať žijí blbci...No, zpět k věci, dneska pro vás mám jen přehled z Instagramu, protože musím taky konečně doma nafotit pořádné fotky na recenze a ještě jsem se k tomu nedostala.


Mé oblíbené jídlo, které vařím hodně často, protože ho u nás doma prostě milujeme.

Velice záživné psaní seminárky do "politik EU", kterou jsem odevzdala mimochodem 20.5. a pak hned byla na zkoušce a doteď čekám na ten výsledek...

Další z mých olíbených rychlovek, které bychom se doma ujedli - tuňákové tortilly se zeleninou, mňam a naprosto ideální lehký oběd do parných dnů.

Od maminky, ke dni dětí :)

Říkám si, laky už si kupovat nebudeš! Ale tenhle Rimmel byl tak sladký, že jsem podlehla...

Zkouším novinky, které jsem zatím u nás neviděla - báze a tekutý rozjasňovač. 

Výhra ze Sephory a oba naprosto božsky voní!

Studium je náročné, a tak je potřeba si ho osladit. MaMs mi dělaly společnost minulý víkend :)

A je potřeba si taky občas udělat radost...

Další z lehkých rychlovek, které jsem kuchtila o víkendu, holt, když je člověk doma sám, tak se mu nijak extra vyvařovat nechce, ještě když je venku vedro...

A pak jsem se měla minulý týden učit a maminka zrovna dovezla tak krásný jahody...no prostě jsem je musela upéct :)

Jedna znavená víkendová selfie...

...a někdy je potřeba dělat si tu radost častěji...

Jo, podlehla jsem dalšímu laku, jak já modrou nemusím, tak tahle GS je nádherná.

Vybalené radosti z posledního nákupu v Sephoře...

...a moje včerejší radost z Fann parfumerie, kde mají teď na vše 20 % a ještě dostanete dárečky

Tak, to by bylo vše a jádoufám, že si užíváte každou volnou chvilku!

8 komentářů:

  1. Super fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. :) pěkné, včera jsem si taky koupila od Clarins něco a od Inglotu mám pigment 85, těsně vedle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já si z těch pigmentů nemohla vybrat, líbily se mi snad všechny! :))

      Vymazat
  3. Jee, push up Liner!!! Jaký je? Taky se na něj chystám!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě jsem nezkoušela, ale hrozně se na něj těším, snad to bude přesně to pravé pro nešiku, jako jsem na linky já :)

      Vymazat
  4. Krásné fotky :-), takové články si prohlížím nejraději.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  5. same super veci, pri ktorych kozmetickym blogerkam plesaju srdcia :)

    Pozývam na letnú Sally Hansen giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)