NYX Mega Shine Lip Gloss

by - 15:32

Ahojky!
Konečně mám den volna, dneska jsem měla dvě zkoušky a zítra už jdu jen do práce a pak s kamarádkou trošku nakupovat a učit se. Spala bych, až bych brečela, ale i tak pro Vás ještě mám článek o lesku na rty od značky NYX, kterou teď seženete i v Brně ve Vaňkovce. Hodně dlouho jsem ho chtěla vyzkoušet a jsem moc ráda, že jsem si ho pořídila, protože mě velmi mile překvapil.
Lesky mají pěkné obaly, líbí se mi a zavírání dobře drží. Vybrala jsem si odstín 131 Gold Pink, což je nádherná růžová barva se zlatým třpytem. Lesky mají 11 ml a já nevím jak vy, ale já snad nikdy žádný lesk nevypotřebovala, klidně by mi stačily menší. 
Moc se mi líbí také jejich parfemace. Pokud nemáte rádi sladší vůně, tak vás asi moc nenadchne, ale já to u lesků mám ráda a mám hroznou potřebu k němu pořád čuchat :).
Aplikátor je klasický houbičkový a má skvělý tvar. Je trošku prohnutý, takže se s ním produkt velmi dobře nanáší. 
Co se mi líbí nejvíc a u lesků to umím ocenit - nelepí. Opravdu ani trošku, takže rty v pohodě dáte od sebe bez toho fuj pocitu. Není ani moc tekutý, takový akorát, to se mi taky moc líbí. 
A teď už samotná barva - pro mě je to ideál na léto a těším se, jak ji budu nosit u moře. Na rtech zas tak výrazná není, spíš jim dodá barvu a zlatý třpyt. 
Nevím, co více bych k lesku dodala, vyhovuje mi maximálně, nelepí, voní a rozhodně bych si pořídila další odstín, pokud mi nějaký padne do oka. Doporučuji je, jen vás možná moc nenadchne ta cena, která se pohybuje okolo 200 i přes ně. Za vyzkoušení ale rozhodně stojí. A jak už jsem říkala, pokud jste z Brna, seženete značku NYX v Brně ve Vaňkovce, jen to tam minule měli dost probrané, bohužel.

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)