GARNIER deodorant NEO

by - 12:31

Krásnou slunečnou středu všem!
Trošku mě mrzí, že v těchto parných dnech dřepím v práci (díky bohu za klimatizaci), ale doufám, že to vydrží do víkendu a já si snad užiju trochu pohody u bazénu. Dnešní článek bude tak trošku tématický k tomu sluníčku. Ráda bych se s vámi totiž podělila o názor na Garnier deodorant NEO, který je, dalo by se říct, stále novinkou a já ho zkouším už poměrně dlouho jak ve vedrech, tak při normálních teplotách.


Deodorant jsem kupovala tak dva měsíce zpět v akci v Tetě a vybrala jsem si vůni "Fresh Blossom". K dostání jsou tuším 4 varianty a všechny voní moc příjemně, mně byl nejvíce symatický tento oranžový.
Co se deodorantů týče, preferuji spíše ty tuhé, než ve spreji, protože mám pocit, že mi více zabírají. Mým favoritem je Rexona Maximum Protexction, která mi zatím přijde jako to nej, co jsem vyzkoušela. U tohoto od Garnieru mi bylo hrozně sympatické balení, které je v tubě a má 40 ml.
Tubičku stačí zmáčkout a produkt vám vyleze a můžete používat. Jak už jsem říkala, má příjemnou parfemaci, nic moc výrazného ani vtíravého. Vás asi nejvíce bude ale zajímat, jak funguje. No, nějaký náznak účinku tam je, ale zázrak to pro mě bohužel až zas tak není. Nechápejte to špatně, propadák to určitě není a vyhovuje mi ta krémová konzistnce, ale nějaké extra účinky jsem nezaznamenala a Rexonu určitě nepřekonal.

Přijde mi, že i o chvilku déle trvá, než zaschne a vsákne se do pleti, takže pozor na skvrny na oblečení, to už se mi ráno taky párkrát povedlo, když jsem spěchala. V těchto vedrech vám asi nepomůže nic, co si budeme povídat, ale i tak bych znovu sáhla spíše po Rexoně, než po tomto Garnieru. Kdybych na něj ale narazila v akci a Rexona byla zrovna nad můj rozpočet (přeci jen, ta cena je prakticky dvojnásobná), asi bych si ho klidně koupila znovu, protože vyloženě špatný není.

Takže když to shrnu, je to fajn deodorant, dobře vonící, balení mi maximálně vyhovuje a propadák to není. V akci ho seženete okolo 50 Kč, což je sympatická cena a asi bych si ho klidně koupila znovu, ale vyloženě bych ho nevyhledávala. 

Máte s tímto deodorantem zkušenosti?

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)