TONY and GUY tužidlo na vlasy

by - 9:00

Krásnou sobotu!
Tužidlo na vlasy jsem používala dříve a pak na několik let přestala, protože jsem prostě nenašla to pravé a nebylo to ono. Ani teď jsem po něm nějak netoužila a nepátrala, ale pak jsem v Tetě narazila na 50 % slevu na výrobky Tony and Guy a rozhodla se vyzkoušet právě jejich tužidlo, protože Sea Salt sprej mi vyhovuje a jsem s ním spokojená. Tak jsem si ho koupila a zkouším ho teď asi třetí měsíc. No a jak se mi zamlouvá?

Tužidlo je poměrně velké a mohutné, jsem zvyklá spíše na menší lahvičky. Obal je však elegantní, jednoduchý a moc se mi líbí. Obsahuje 222 ml produktu, takže vydrží opravdu dlouho. 
Moc se mi také líbí jeho vůně, která je taková čistá, ne nijak výrazná a ve vlasech ji cítím i několik dní. Hlavní důvod, proč jsem přestala s tužidly byl hlavně to, že mi hodně slepovaly vlasy a ve výsledku jsem vypadala jako umaštěná čarodějnice :). Takže jsem samozřejmě byla zvědavá, jestli tohle bude jiné.
Tužidlo má klasickou pumpičku, která je taky bílá, takový detail, ale pěkný.
Pěna je hustá a drží poměrně dlouho, nesnáším, když se vám hned splaskne nebo rozteče. Tužidlo dávám na mokré vlasy před rozčesáním, ke kořínkům. Vmasíruju a potom vlasy rozčešu a tím tužidlo rozmažu do zbytku vlasů. Potom vlasy klasicky vyfénuju tak, jak jsem zvyklá. 
Mé vlasy jsou od přírody vlnité, když jsou mokré. Bohužel jakmile uschnou, stane se z nich rozevlátá a střapatá sláma. Tohle tužidlo ještě malinko více podpoří vlnky, takže když vlasy nechám uschnout přirozeně, vlnky jsou viditelnější. Většinou ale nemám tolik času, takže používám fén.
A musím říct, že mě tužidlo mile překvapilo. Neslepuje mi vlasy a nezmašťuje ani nezatěžuje je. Opravdu vidím větší objem u kořínků a když během dne vlasy "prodrbu", zůstanou načechranější. Navíc ta příjemná vůně jako bonus. 

Takže za mě určitě tohle tužidlo můžu doporučit. Je to opět jedna z věcí, která bude asi hodně individuální, takže to chce zkoušet a hledat. Značka Tony and Guy patří k těm trošku dražším, takže tohle tužidlo stojí okolo 250 - 300 Kč, ale častou jsou v DM i v Tetě různé akce a mě vyšlo na necelým 150 Kč, pokud se dobře pamatuju.

Používáte tužidla?

You May Also Like

2 komentářů

  1. U téhle značky mě snad jen láká šampon :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)