2. 5. 2014

PhotoDiary

Krásný pátek všem!

Původně jsem měla mít volno, ale schovávám si ho na další dva pátky, takže dneska jsem v práci. Doufám, že jste všechny dostaly včera pořádnou pusu a neuschnete :). Už dlouho jsem sem nedávala přehled fotek z Instagramu, takže tady je a já se jdu znovu vrhnout do pracovního procesu.



jedna víkendová, když byla pořádná kosa a pršelo, ale úsměv je potřeba vždycky :)


nedávná návštěva v Sephoře, kterou už jste viděli v nákupech za duben a sladká pozornost k tomu (mimochodem dost často čtu o tom, jak jsou v Praze v Sephorách nepříjemní, to já si naši brněnskou nemohu vynachválit a paní jsou tam vždycky hrozně milé a ochotné)


kachny sousedů, pomalu se nám z toho na zahradě stává zoo :)


domácí těstovinový salát jako sobotní pracovní oběd, byla to mňamka :)


co by to bylo za Velikonoce bez domácího beránka a mazance? :)


to si takhle jdete nechat nabarvit a ostříhat vlasy a cestou vás chytne pořádný slejvák s větrem, takže domů dojdete nějak takhle :))


Velikonoční pohoda na chatě - víno a něco na zub :)


...a když říkám něco na zub, tak bylo opravdu od všeho něco (mimochodem, máme na chatě jednu z nej cukráren vůbec)


domácí Velikonoční kachna se zelím, mňamka!


první letošní grilovačka, jen nám ji přerušila mega bouřka 


...ale úsměv nám to nezkazilo a klobásky byly i tak výborný


miluju jaro a všechny ty barevný kytky kolem :)


...moje tulipány na chatě, rok od roku krásnější


program na víkend, když se vám nechce učit je jasný...


...nové stíny Sephora ala Color Tattoo a krém od Lancome Visionnaire (opět jedna ze super akcí v Sephoře)


plavky koupené, dovolená zaplacená, teď už jen dodělat zkoušky a těšit se na léto :)


...nový přívěšek na náramek od přítele, prý jen tak, z lásky :)


ve víně je pravda a jí ji tam teď hledám docela často (ona se ta příležitost vždy tak sama naskytne...:))


chleba s máslem a domácí pažitkou je ta nej svačinka! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)