18. 5. 2014

Photo Diary

Krásnou neděli!

Po včerejším vyčerpávajícím článku ze dnů ELLE, který má mimochodem obrovskou návštěvnost a za to jsem moc ráda, tu pro vás dneska mám jen odpočinkové shrnutí posledních pár týdnů z Instagramu. Tak jdeme na to :)




Co by to bylo za Instagram bez selfie fotek? :)


Od kolegyně, perníkové srdíčko jak dárek na prvního máje :)


Mé nejoblíbenější kuře na šlehačce od maminky.


Produkt od Biodermy na květen, zatím vypadá fajn :)


Domácí linecká kolečka, aby se mi lépe učilo.


IKEA a její nové svíčky, které naprosto božsky voní, ale bohužel opět hlavně v kelímku. 


S přítelem na kuřecích křidýlkách. 


Má poslední dobou nejoblíbenější snídaně.


Neděle a tradiční velké praní štětců.


Jedna víkendová skoro bez make-upu aneb všechno je lepší než učit se :)


A jedna čtvrteční po zvládnutí tří zkoušek po sobě, krásný to pocit! :)


Páteční nákupy Elle, to už jste viděli v minulém článku. 


Páteční nezdravý oběd v Burger Kingu, ale já na něj měla takovou chuť!


A má oblíbená Pandora a menší dárek od maminky za zkoušky :)

Tak to je vše, užijte si zbytek neděle a já doufám, že se konečně dočkáme toho sluníčka už taky! :)


1 komentář:

Ať se Vám tu líbí! :)