4. 5. 2014

Perfect palette TAG


Ahoj všichni! Dneska tu pro Vás mám TAG, který se začal v poslední době hojně objevovat i na českých YouTube kanálech. Jde o TAG "Perfect Palette" neboli "Perfektní paletka" a skládá se z několik otázek. Musím říct, že někdy bylo opravdu těžké vybrat jen jednu paletku, ale nějak jsem se s tím poprala. Tak jdeme na to :)


  • Nejlepší balení

Vybrat paletku s nejhezčím balením bylo nakonec vlastně docela jednoduché. Nejprve mě napadla NAKED 3, ale to bych ji pak měla skoro u všech otázek. Pak jsem si vzpomněla na tuhle krásnou zlatou paletku od Estée Lauder, kterou jsem dostala k Vánocům. Má nejen krásné balení (které se o to hůř fotí...), ale i krásné a jemné oční stíny. 

  • Nejlepší pigmentace

Tak tady to byla jasná volba. Urban Decay má opravdu jedny z nejlépe pigmentovaných očních stínů. NAKED 3 je toho jen dalším důkazem. Stejně tak bych sem ale mohla dát některou paletku od Sleeku, protože ty mám taky moc ráda a pigmentace je na tom (hlavně u těch třpytivých stínů) také velmi dobře.

  • Nejvíce variabilní paletka

Tohle mi dalo docela zabrat, ale nakonec jsem sáhla po paletce od MUA v s názvem Heaven and Earth. Pigmentace sice není až tak úžasná, jako Sleek či UD, ale na běžné nošení je velmi dobrá a kombinace barev je ideální pro vytvoření několika variant líčení. 
  1. Nejlepší paletka na cestování
Tady dost záleží kam jedete a co tam budete dělat, že? Ale nakonec jsem zvolila paletku od Sephory, protože obsahuje jak tmavé, tak světlé oční stíny, takže s ní vytvoříte denní i večerní líčení, tvářenku a dva lesky. Tohle je taková ta paletka, kterou bych nosila v kabelce a vždycky by mě zachránila. 
  • Největší zklamání
No, tohle byl docela oříšek, protože jsem nedávno uklízela v kosmetice a všechny paletky, které nestály za nic jsem vyřazovala. Objevila jsem však ještě tuhle z limitované kolekce od Essence. Mám ji už pár let a když jsem si ji kupovala, byla jsem nadšená. Bohužel, doma se ukázala, že ve výsledku na oku vypadají všechny stíny tak nějak stejně, a rozhodně je lepší se na ně jen koukat v balení, tak se aspoň nenaštvu. A přitom pigmentace zas tak špatná není, tak já nevím, kde je chyba. 
  • Nejlepší názvy stínů
Sem bych mohla zařadit jak UD, tak Sleek. Nakonec jsem zvolila právě Sleek, protože od něj mám paletek více. Tato konkrétně je Vintage Romance a názvy jejich stínů jsou často velmi výstižné. Jen je škoda, že pokud vyhodíte ochrannou fólii, na které jsou názvy uvedeny, máte smůlu, protože jinde napsané nejsou. 
  • Nejvíce používaná paletka
Tady to bylo jednoduché. Nejčastěji sahám po paletce od Sleek s názvem Oh So Special, která má přesně ty stíny, které používám a vyhledávám. Podle toho taky teď vypadá, půlka stínu už je totiž vymletá na dno :( 
  • Paletka, kterou bych si vzala na pustý ostrov
Na pustý ostrov bych si asi oční stíny zrovna nebrala, ale když si tedy mám vybrat, která z mých paletek je "ta nej", bude to právě NAKED 3. Je nová, stále mě zatím baví, pigmentace je úžasná, stejně jako škála odstínů a balení je pevné a kovové. Ale opět bych klidně sáhla i po nějaké od Sleeku, protože obě značky mám, co se paletek týče, moc ráda. 


2 komentáře:

  1. Já bch chtěla URBAN DECAY 3, ale nejprve si musím našetřit, ale ted jsem si koupila Sleek Oh so special, ale já nevím, prostě jsem čekala tu pigmentaci větší hlavně u stínu celebrate, ale mám ji jenom chvíli, tak pak se uvidí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono u Sleeku jsou mnohem lépe pigmentované ty třpytivé stíny, ty matné nejsou zas takový wow, ale s dobrou bází to jde vylepšit, UD je rozhodně pigmentovanější a taky tomu odpovídá i ta cena no :)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)