Perfect palette TAG

by - 16:58

Ahoj všichni! Dneska tu pro Vás mám TAG, který se začal v poslední době hojně objevovat i na českých YouTube kanálech. Jde o TAG "Perfect Palette" neboli "Perfektní paletka" a skládá se z několik otázek. Musím říct, že někdy bylo opravdu těžké vybrat jen jednu paletku, ale nějak jsem se s tím poprala. Tak jdeme na to :)

  • Nejlepší balení
Vybrat paletku s nejhezčím balením bylo nakonec vlastně docela jednoduché. Nejprve mě napadla NAKED 3, ale to bych ji pak měla skoro u všech otázek. Pak jsem si vzpomněla na tuhle krásnou zlatou paletku od Estée Lauder, kterou jsem dostala k Vánocům. Má nejen krásné balení (které se o to hůř fotí...), ale i krásné a jemné oční stíny. 

  • Nejlepší pigmentace
Tak tady to byla jasná volba. Urban Decay má opravdu jedny z nejlépe pigmentovaných očních stínů. NAKED 3 je toho jen dalším důkazem. Stejně tak bych sem ale mohla dát některou paletku od Sleeku, protože ty mám taky moc ráda a pigmentace je na tom (hlavně u těch třpytivých stínů) také velmi dobře.

  • Nejvíce variabilní paletka

Tohle mi dalo docela zabrat, ale nakonec jsem sáhla po paletce od MUA v s názvem Heaven and Earth. Pigmentace sice není až tak úžasná, jako Sleek či UD, ale na běžné nošení je velmi dobrá a kombinace barev je ideální pro vytvoření několika variant líčení. 
  1. Nejlepší paletka na cestování
Tady dost záleží kam jedete a co tam budete dělat, že? Ale nakonec jsem zvolila paletku od Sephory, protože obsahuje jak tmavé, tak světlé oční stíny, takže s ní vytvoříte denní i večerní líčení, tvářenku a dva lesky. Tohle je taková ta paletka, kterou bych nosila v kabelce a vždycky by mě zachránila. 

  • Největší zklamání

No, tohle byl docela oříšek, protože jsem nedávno uklízela v kosmetice a všechny paletky, které nestály za nic jsem vyřazovala. Objevila jsem však ještě tuhle z limitované kolekce od Essence. Mám ji už pár let a když jsem si ji kupovala, byla jsem nadšená. Bohužel, doma se ukázala, že ve výsledku na oku vypadají všechny stíny tak nějak stejně, a rozhodně je lepší se na ně jen koukat v balení, tak se aspoň nenaštvu. A přitom pigmentace zas tak špatná není, tak já nevím, kde je chyba. 

  • Nejlepší názvy stínů

Sem bych mohla zařadit jak UD, tak Sleek. Nakonec jsem zvolila právě Sleek, protože od něj mám paletek více. Tato konkrétně je Vintage Romance a názvy jejich stínů jsou často velmi výstižné. Jen je škoda, že pokud vyhodíte ochrannou fólii, na které jsou názvy uvedeny, máte smůlu, protože jinde napsané nejsou. 

  • Nejvíce používaná paletka

Tady to bylo jednoduché. Nejčastěji sahám po paletce od Sleek s názvem Oh So Special, která má přesně ty stíny, které používám a vyhledávám. Podle toho taky teď vypadá, půlka stínu už je totiž vymletá na dno :( 

  • Paletka, kterou bych si vzala na pustý ostrov

Na pustý ostrov bych si asi oční stíny zrovna nebrala, ale když si tedy mám vybrat, která z mých paletek je "ta nej", bude to právě NAKED 3. Je nová, stále mě zatím baví, pigmentace je úžasná, stejně jako škála odstínů a balení je pevné a kovové. Ale opět bych klidně sáhla i po nějaké od Sleeku, protože obě značky mám, co se paletek týče, moc ráda. 


You May Also Like

2 komentářů

  1. Já bch chtěla URBAN DECAY 3, ale nejprve si musím našetřit, ale ted jsem si koupila Sleek Oh so special, ale já nevím, prostě jsem čekala tu pigmentaci větší hlavně u stínu celebrate, ale mám ji jenom chvíli, tak pak se uvidí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono u Sleeku jsou mnohem lépe pigmentované ty třpytivé stíny, ty matné nejsou zas takový wow, ale s dobrou bází to jde vylepšit, UD je rozhodně pigmentovanější a taky tomu odpovídá i ta cena no :)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)