BIODERMA Atoderm Nutritive krém

by - 12:34

Krásný pátek všem!
Omlouvám se za menší pauzu tento týden, ale nějak jsem na to neměla sílu. Ve škole jsem měla "Zahraniční politiku a diplomacii" v angličtině, blokově, což znamenalo čtyři dny po sobě 9-17 ve škole v příšerných učebnách, kde se dalo sedět tak hodinku. Pak jsme samozřejmě měli úkoly na každý den a já byla tak unavená až znechucená, že jsem měla sílu jít tak akorát spát. Zpět k věci, dneska pro vás mám recenzi na krém od Biodermy, který byl v akci tak tři měsíce zpět - Atoderm Nutritive.
Krém jsem kupovala tuším v únoru v rámci programu "Bioderma for Everyone" a stál mě tedy 99 Kč. Musím říct, že jsem si pak ještě běžela pro druhé balení, protože mě jednoduše nadchl a hned vám řeknu proč.
Mám pleť smíšenou, takovou tu klasiku - mastnější T-zóna. Ale poslední dobou mě začaly trápit sušší místa i když jsem měla třeba čelo mastné. A co opravdu nesnáším je to, jak tyhle sušší místa ještě zvýrazní pak make-up. Hledala jsem proto nějaký hutnější krém, který by ale mou mastnější pleť ještě více nerozhodil.
No a tenhle krém je přesně to pravé. Má příjemnou konzistenci, dobře se roztírá a je neparfemovaný, to se mi moc líbí. Pleť skvěle hydratuje a zároveň se i rychle vsakuje, takže ráno na něj po chvíli make-up v pohodě jde nanést. Sušší místa mi opravdu vylepšil, změnu jsem tam viděla a celkově jsem pak měla pleť hebkou. Netvořily se mi po něm pupínky a ani pleť se více nemastila, čehož jsem se ze začátku bála. 
Krém rozhodně doporučuji všem, protože si myslím, že je to takový ten univerzál, který sedne každému.
Abych ale jen nechválila, nějaké to ale mám. Krém má 40 ml a to je docela málo, používala jsem ráno a večer a do měsíce byl pryč. Za 99 Kč mi to nevadí, za plnou cenu už to trošku rozhodí rozpočet. A pak mám ještě jedno "ale" k tubě, ve které krém je. Vzhledově se mi líbí, ale ona je hrozně tvrdá a jakmile se dostanete ke konci s krémem, vymáčknout zbytek je hooodně těžké. Vždycky jsem se o ty rohy pak poškrábala a stejně to moc nešlo a já u toho akorát nadávala. 

Když to shrnu, krém je super a klidně bych si ho koupila znovu, ale to balení mě vytáčí. Produky Bioderma seženete v lékárnách a hlídejte si vždy začátek měsíce, můžete tak vyzkoušet výrobky za 99 Kč, které byste si jinak třeba za 350 nekoupili. A případné zklamání pak taky míň bolí :)

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)