Australian BodyCare Tea Tree olejíček

by - 9:00

Ahojky!
Jak si užíváte víkend? Já se snažím donutit se učit, ale prozatím moc úspěšná nejsem. Proto jsem se rozhodla být aspoň trošku užitečná a napsat vám o tomhle malém zázraku. Už delší dobu jsem si plánovala koupit Tea Tree olejíček, protože se mi sice sem tam udělá pupínek, ale poslední dobou se jich nějak pak nemůžu zbavit. No pořídila jsem si ho a jsem za to fakt moc ráda.

Bylo mi celkem jedno, od jaké značky olejíček bude, takže když jsem se v lékárně ptala, jestli nějaký mají, paní mi nabídla tento od Australian BodyCare. Vzala jsem si menší balení - 10 ml a rozhodně jsem za to ráda, protože vám stačí vážně kapička a větší by pro mě tak bylo zbytečné.
Olejíček je 100 % a doporučují ho smíchat s nějakým jiným, ale já ho používám přímo na pupínek. Tea Tree oleje opravdu hodně vysušují, proto je dobré třeba pomocí vatové tyčinky ho natřít pouze na pupínek. Opatrně, ať se potom nepoškrábete třeba v oku, protože už jen z "vůně" olejíčku mi slzí oči. To je asi i jediné, co mi vadí - prostě to smrdí, ale to většina produktů, které mají pomáhat v boji s pupínky. 
Lahvička má klasické kapátko, jako třeba kapky proti kašli. Já si pár kapek nakapu na uchošťour a pak tím potřu pupínek. Na zarudlé to nemá takový efekt, i když se zmenšují rychleji, ale pokud máte už nějaký vymáčknutý, či se stroupkem, tak rychle poznáte rozdíl. Já jsem takhle měla jeden na tváři, potřeba jsem večer a ráno jsem na něm měla povlak suché kůže, který se sám sloup. Trošku štípe, ale to je asi jasné a opravdu pomáhá. 

Hodně jsem četla, že při delším používání se jeho efekt zmenšuje a už nedělá takové zázraky, ale já těch pupínky zas tak moc a často nemám, takže uvidíme. Prozatím jsem ale nadšená, je to zatím nejlepší věc, jakou jsem na pupínky měla a určitě bych ji doporučila. Na obalu navíc píší, že je možné používat olejíček i na štípance od hmyzu, měl by zmírnit zarudnutí a podráždění. 

Olejíček seženete v lékárnách, já jsem ho kupovala v lékárně "Samoléčení" v Brně nahoře u TESCA a tohle malé balení mě vyšlo na 150 Kč. 

Máte s Tea Tree olejíčky nějaké zkušenosti? 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Určitě vyzkouším

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozhodně stojí za vyzkoušení, jen pozor na to extra vysušování, jakmile to dáš někam kde nemáš pupínek tak ti to udělá šupinky pořádný...

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)