12. 4. 2014

PhotoDiary

Ahojky!

Opět trávím v sobotu v práci a dneska to bylo obzvláště hektické hned po ránu. Někteří lidé jsou prostě příšerně nezodpovědní, ale odskákat za ně to pak jdete vy, že jo...No nic, zjistila jsem, že už pěkně dlouho jsem sem nedávala souhrn fotek z Instagramu, takže dneska to napravím a bude to pořádně obsáhlý článek. Doufám, že si užíváte víkendu, dneska aspoň svítí sluníčko, to je hned pozitivnější :)



svačinka v práci, no nebylo to úplně nejlepší, ale když má člověk hlad, tak sní všechno :)


Miluju slunečné dny, ale trochu naprd je, když to sluníčko svítí přesně na vás a monitor a vy tak vidíte prd :)


miluju tyhle červené lodičky a hned, jak vykouklo sluníčko jsem v nich vyrazila, teďka mám také červenou obuv, ale botasky, protože s ortézou se do lodiček nevejdu :(


pracovní úsměv aneb s tím jde všechno líp


naprosto luxusní oběd od maminky, nejen, že to super vypadalo, ale ono to tak i chutnalo! 


miluju květiny a ikdyž jsem na některé vůně lehce alergická, stejně si k nim vždycky ráda přivoním


další pracovní týden a další pracovní výraz :)


Milani Luminoso, nádherná barva 


i já jsem v půlce března podlehla značce Apple a pořídila si Ipad, vzhledem k tomu, že kroužím celé dny mezi školou a dvěma zaměstnáními, z notebooku mě už příšerně bolela záda a pc při sobě kvůli práci potřebuju mít neustále


nádherný slunečný den a já trčím v práci, tak se aspoň kochám z okna :)


koukám, že mě minulý měsíc bavilo se fotit v práci....:)


Naked 3, co více k tomu dodat? :)


unavená, ale konečně doma a chvíle odpočinku :)


balíček oblečení a dalšího textilu pro charitu, hned jsem měla hezčí den 


mazanec, trénujeme s mamkou na Velikonoce (a byl výýýýborný)


na jaro jsem si pořídila novou kabelku a jsem z ní nadšená 


tupilány ze zahrádky, jak už jsem říkala, květiny miluju!


...a už kvetou! :)


Urban Decay mono stín Minx, nádherná barvička na jaro


Bioderma for everyone pro měsíc duben aneb další skvělý krém za 99 Kč


jedna naprosto nezdravá, ale o to lepší večeře s domácími vajíčky a pažitkou


moje favoritka posledních dní :)


no a dnešní pracovní, aby těch selfie fotek nebylo málo!


Mějte se krásně a užívejte víkendu! :)

1 komentář:

Ať se Vám tu líbí! :)