10. 3. 2014

PhotoDiary

Ahoj!

Přehled fotek z instagramu je opět tu! A tentokrát je to poměrně bohaté, protože jsem to nějak zapomněla minulý týden udělat. Jak tak na to koukám, je tam docela dost jídla, ale co už, nebudeme si tu nic nalhávat, já jídlo můžu! :) Tak jdeme na to.




když máte přítele, který pracuje a zároveň zbožňuje foťáky, tak vás pózování kdykoliv a jakkoliv si řekne prostě nemine :))


minulou sobotu jsme si s mamkou zajely do IKEA dokoupit nějaké drobnosti na jaro na chatu a neopomněly jsem si dát i něco dobrého :)


jeden krásný slunečný den, který jsem strávila v práci :(


na fakultním plese s přítelem ala mafiánský styl! :)


snídaně do postele od přítele, mňamka! 


další z fotek pořízených z nudy v práci :)


poslední dobou má nejoblíbenější svačinka - jablka s arašídovým máslem (přítele se na to nejdřív moc netvářil a teď mi to ujídá!)


výjimečně jsem si našla i čas nalakovat si nehty :)


i doma už vítáme jaro


kuřecí prsa s broskví a bramborovou kaší - mňamka!


konečně mi došla! mazlím se s ní momentálně každý den :D


můj přítel je prostě srandista - aneb dárek, když dojdete domů :)


a konečně jsem si také pořídila Yankee Candle ve skle - božská stejně jako vosky! :)


sobotní MDŽ jsme s přítelem oslavili pizzou s vínem, krásný večer :)


a poslední dobou doba ujíždíme na domácích panini - tohle je s pršutem, mozzarelou, rajčaty a rukolou


nádherný víkend tak 14 dní zpět, jeden z prvních krásných jarních dní :)


dnešní oběd pro mě a přítele - marinovaná kotleta s hranolkama a zeleninou (a vypadalo to na tom talíři tak pěkně, že jsem si to prostě musela vyfotit! :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)