Mini Kabuki štětec z EBAY

by - 13:34


Ahojky!
Doufám, že jste do nového týdne vykročili tou správnou nohou a že se máte fajn. Pro mě je tento týden trošku odpočinkovější, protože nám ve škole pár věcí odpadne, a tak se domů dostanu i dříve, než v 7 večer a v pátek mám v práci dovolenou, jupí! :) Dneska bych vám chtěla ukázat jednoho prcka z ebay, kterého jsem si zamilovala a rozhodně ho vřele doporučuji dále. 

Už dříve jsem tu dělala recenzi na štětce ala the Real Techniques z ebay, se kterými jsem byla moc spokojená. Scháněla jsem také nějaký štětec na korektor a pudr pod oči a projížděla i již zmíněný ebay. 
No a ejhle, mini kabuki štětec za asi 30 Kč. Vypadal dobře, tak jsem to riskla a objednala si ho. Dorazil docela rychle a já tak mohla zkoušet, jaký za těch pár kaček bude.
No a musím říct, že je hrozně fajn! Je pevný, neviklá se a nesmrdí! To bylo první, čeho jsem si všimla a byla jsem děsně ráda. Štětinky jsou jemné a krásně husté, přežil již několik vyprání a rozhodně z něj nic nevypadává. Pod oči je ideální a čas od času ho používám i na rozjasňovače, protože má přesně tu velikost na lícní kosti.
Štětinky jsou opravdu krásně husté a jemné a nikde nic netrčí. 
K dostání jsou různé tvary, stejně jako u kabuki štětců v klasické velikosti. 
 Takže pokud hledáte malý a hustý štětec, tak mrkněte i na ebay, protože tohle je vážně poklad za pár kaček. Kupovala jsem ho od prodejce "usbempire" ZDE

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)