15. 2. 2014

PhotoDiary

Ahoj!

Jak si užíváte víkend? Já tu pro vás dneska mám jen oddechový článek v podobně shrnutí fotek z Instagramu. Opět jsem se činila, a tak je jich docela dost. Doufám, že se máte fajn a pokud vám, stejně jako mně, v pondělí začíná nový semestr, tak hodně zdaru! :)


Nejlepší máma na světě! :)

Nedávná návštěva drogerie aneb zase jsem se neudržela...

pečeme - sýrové bůlky

přítel mě prostě zná aneb lentilky jsou nej v každém věku :)

Sephora a svátek bestsellerů, no jo...:))

nové miminko do sbírky štětců a je vážně skvělý!

v cukrárně s mamkou a bráchou aneb moc fajn den :)

a zase pečeme...domácí chléb a hned je z toho skvělá večeře

menší nuda v práci tuhle v pondělí aneb nesnáším, když to vůbec neutíká a pak jsou zase dny, kdy se z toho můžete podělat...

a pečeme do třetice a opět mňamka!

s přítelem se vracíme do dětských let - ale byla to sranda! :)

...a jde se do kina!

od přítele :*

pozvánky na akce do Sephory se vzorečky, které moc potěšily :)

a poslední selfie z nudy, tentokrát s účesem ala uplavaly mi vlny :)

1 komentář:

Ať se Vám tu líbí! :)