L´oréal Caresse 101 Lolita a 402 Milady

by - 16:29

Zdravím!
Už tu dlouho nebyl žádný produkt na rty, co? Já vím no, fakt se mi to doma nějak kupí, ale když ono se vždycky objeví něco strašně super a copak jde odolat? Dost často ne (a neříkejte, že to neznáte!). Dneska vám ukážu dva produkty od značky L'oréal, které byly novinkou někdy na podzim minulého roku. Já se k nim dostala vcelku náhodou, když jsem sháněla fialovou rtěnku. A jak se mi líbí?

O tom, že k nám mají dorazit tyto novinky jsem se dověděla od blogerek, které byly pozvány na nějakou promo akci. Tenkrát mě moc nezaujaly a sice jsem se na ně v drogerii koukala, ale spíše ze zvědavosti a chuť koupit si rtěnku nebo tento lesk jsem neměla.
Někdy v listopadu jsem ale sháněla buď rtěnku či lesk ve fialovém odstínu a v Rossmannu jsem narazila na slečnu od Lorealu, která zde dělala právě promo akci na tyto lesky. Vyzkoušela na mě barvičku, kterou jsem si vybrala a já si lesk koupila. Jako dárek jsem tenkrát ještě dostala čistící vodu od stejné značky. 
Jak už jsem říkala, jde o lesk na rty, já bych tomu spíše říkala něco mezi leskem a barvou na rty. Moc se mi líbí obal, který vypadá poměrně luxusně a má skvělý aplikátor. Nabere akorát tak barvy a tvar je super při nanášení. 
Sedí přesně na rty. Samotný produkt je hrozně zvláštní. Nikdy jsem nic podobného nezkusila. Je to spíše gel, mám pocit, jako bych si na rty natírala spíše vodu a tak trošku vždycky chladí. Po chvíli se do rtů vsákne a zůstane jemný lesk, který nelepí. Skvělé je, že se barva neobtiskuje, takže můžete líbat koho chcete a jak moc chcete :)
První odstín, který jsem si koupila je již zmíněná fialová 402 s názvem Milady. Ta barvička je nádherná a na rtech vypadá moc hezky. Líbí se mi, že se leskne, ale přitom ne moc a hlavně nejlepší je, že nelepí.
Druhý odstín jsem si pořídila v lednu s číslem 101 Lolita a je to růžová barvička. Chtěla jsem něco neutrálního a to se také povedlo. Lesk seženete v 8 odstínech a vybere si opravdu každý.
Lesky mám moc ráda a mám pouze jedinou věc, která mi vadí a ke které se hned dostanu.
Už jsem říkala, že lesk se po chvílí jakoby vsákne a pak ať děláte co děláte, dolů jde jen dobrý odličovadlem. Ruku jsem drhla kapesníčkem i odličovacím ubrouskem a dolů to nešlo. Na rtech tedy barva vydrží opravdu dlouho i když už se třeba tolik neleskne a můžete s klidem jíst i pít. 
Teď se ale dostávám k jedné chybičce, která bude spíše problém těch tmavších odstínů. Po chvíli se totiž na rtech lesk začne více vpíjet a fialová barvička flekatí. U těchto produktů je nutné mít rty naprosto hladké, jinak je to úplná katastrofa. S tím flekatěním už tak nějak počítám, protože mám produkt i barvu moc ráda, tak si to prostě hlídám a vždy nově přetřu, ale dělá to no. Světlá barva mi tohle nedělá, nebo to spíše není vidět.


Jinak bych tyto lesky ale určitě doporučila pro svou dokonalou výdrž a skvělou konzistenci. Pokud je chcete vyzkoušet, od pondělí budou v Rossmannech za 169,90 v akci.

Máte doma tento lesk?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Tý jo nevěděla jsem že to je lesk :D No popravdě nějak mě nezaujaly :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)