23. 2. 2014

Jen tak aneb posledních pár dní

Krásný nedělní večer všem!

Taky u vás bylo dneska tak nádherně? To sluníčko je prostě bomba a já už se nemůžu dočkat jara. S přítele jsme se byli projít a on rovnou vyzkoušel nový foťák na sluníčku. Jak už jsem se tu zmiňovala, ve čtvrtek jsme měli fakultní ples a byla to naprostá bomba, moc jsem si to užila a jsem ráda, že jsem šla. Tenhle článek je tak trošku o ničem, ale měla jsem prostě chuť se s vámi podělit o pár fotek z konce tohoto týdne. Tak tady jsou! :)


S mamkou jsem koukali na olympiádu a nezapomněli na dobré vínko s parmezánem a olivami z Řecka, které já prostě můžu. Mimochodem, jsem docela sportovní fanoušek a těchto 16 olympijský dní jsem si maximálně užila a musím říct, že Rusko opravdu překvapilo a moc se jim to povedlo :).


Večeře pro přítele, jak došel hladový z práce - omeleta se sýrem, hermelínem, šunkou a pórkem a rajčata s mozzarellou a čerstvým chlebem. No nemá se dobře? :)


 Jedna z plesu - měli jsme ho v mafiánském stylu ala kabaret atd. Původně jsem chtěla ještě nějaké peří na čelence do vlasů, ale pak jsem zjistila, že to chce každý a ve výsledku to opravdu měla prakticky každá druhá, takže jsem se na to vykašlala a udělala si drdol. A jak jsem byla ráda, že mám vlasy vyčesané při tancování :)


Můj krásný škleb, když mi fotograf řekl, že si mě musí ještě vyfotit s výhrou z tomboly a já se chtěla zeptat kam si stoupnout a on to pro jistotu rovnou zmáčkl :)


A ještě dnešní sluníčková fotka. Konečně jsem vytáhla brýle a byla jsem ráda, že jsem si je vzala, protože ač se to nezdá, to sluníčko má docela sílu.

Zítra máme zase pondělí a já už bych brala zase pátek a úplně nejvíc trpím, když je venku nádherně a já mám 8 hodin přednášek a můžu tak maximálně koukat z okna :(.

Tak se mějte krásně a pokud můžete, určitě jděte ven užívat sluníčka! 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)