3. 2. 2014

Infantilní kabátek pro můj mobil

Ahoj! Dneska to bude takový odpočinkový článek. Chtěla bych vám ukázat svůj super naprostodospělácký obleček pro můj mobilní telefon. Nevím jak vy, ale mně je naprosto jedno, že je mi 23, na některé věci nejsem prostě nikdy stará a tyhle roztomilé silikonové obaly na telefony se mi líbily vždycky.



Když jsem se dostatečně naučila orientovat se na ebay, hledala jsem ten pravý, pro můj mobil, což se hned ukázalo jako trošku oříšek, protože na můj typ Samsungu těch pouzder zas tak moc nebylo. To pokud máte třeba Iphone, to je jiná liga.

Začínala jsem si docela zoufat, že teda nic a pak jsem konečně objevila prodejce, který má obal i na můj typ. A tak jsem přišla k tučňákovi. No není super?  
 

I hloupost dokáže vylepšit špatnou náladu a tenhle silikovný tučňák na to funguje skvěle. 

A jaký obal na mobil máte vy?

8 komentářů:

  1. Ten je krásnej :) Mám takový obyčejný s puntíkama ale mám z něj obrovskou radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. mam presne ten isty ale ruzovy :) a mam tiez 23, mama mi casto vravi ci uz z toho nechcem vyrast ale mne je takto infantilne dobre :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mamka měla nejdřív podobné tendence, ale teď se občas rozněžňuje se mnou :D a jsem ráda, že v tom nejsem sama :)))

      Vymazat
  3. Mně je 25 a moc se mi líbí. :o)
    Co máš za typ mobilu? Našla jsem ty tučňáky zatím jen na ajfouny, a teď koukám, že máš Samsung.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem ho na svůj typ hledala hodně dlouho, mám Samsung Galaxy Wonder :) jinak většina je bohužel na Iphony nebo na klasické Galaxy

      Vymazat
  4. Díky moc.
    Právě nevím, jestli si vybírat mobil podle toho, že na něj půjdou kryty, nebo napřed mobil a kdyžtak něco z mála krytů. :oD (Dotykáče nemám ráda a přijdou mi všechny stejný :oD)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)