WISHLIST leden 2014

by - 19:21


Ahoj!
Dneska tu jsem jen s rychlou ukázkou toho, co je aktuálně na mém wishlistu. Tyto články mám moc ráda a beru je jako inspiraci. Některé z věcí už jsou na cestě ke mě a na některé si teprve brousím zuby. V neděli se chystám na menší nákupy, protože jsem teď měla narozeniny a ráda bych si něco za peníze, co jsem dostala pořídila. 

  • NAKED 3 - po těchto paletkách pokukuju už dlouho, ale od té doby, co vyšla Naked 3 jsem naznala, že tuhle už prostě musím mít. Tak snad to nebude dlouho trvat :)
  • NARS korektor - jedna z věcí, na kterou čtu a slyším samou chválu a to nejen ze zahraničí, ale poslední dobou i u nás. Korektory používám každodenně, takže uvidíme, jestli i tento si ke mně najde cestu. 
  • Reserved sako - podobné sako sháním už delší dobu, toto je konkrétně z Reserved.
  • obal na mobil - infantilní obal na mobil je přesně to, co potřebuju! :) Už je na cestě ke mně, tak snad brzy dorazí. 
  • Guerlain La Petite Robe Noire - už loni jsem měla tento parfém na wishlistu a stejně tak jako loni i teď mi pořád neskutečně voní. 
  • Clinique liquid facial soup - toto mýdlo jsem měla ve vzorečku a naprosto jsem si ho zamilovala, takže si ho čase určitě pořídím i v plné velikosti.
  • Benefit Porefessional - kdo by neznal vychvalovanou bázi od Benefitu. I na ni už si dělám zálusk nějakou tu dobu a letos bych si ji už konečně ráda pořídila, jen co dovypotřebuji Biodermu. 
A co si přejete vy?


You May Also Like

2 komentářů

  1. tu paletku od Naked by som chcela tiež :)

    Alena Shishkova inspired makeup :)
    http://beautecaresse.blogspot.sk/2014/01/alena-shishkova-inspired-makeup.html
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)