12. 1. 2014

TAG 2013

Ahoj!

Trošku opožděně jsem tu s dalším TAGem, který je takovým zhodnocením roku 2013. Některé otázky mi daly docela zabrat, ale zvládla jsem to! :) Pokud jste také vyplňovali tento TAG, klidně mi nechte odkaz, ráda si počtu.




  • Podnikla jsi letos něco, co jsi doposud ještě nezkusila?
No, státnicovala jsem a to byla nová a docela podstatná zkušenost. Za rok a něco mě to čeká znovu a pak už doufám před komisi nebudu nikdy muset. A napadá mě ještě letní výlet s přítelem do Londýna, kdy jsem si vše zařizovali sami a jeli tak říkajíc "na vlastní pěst". To pro mě byla taky nová zkušenost a moc jsem si to užila. 
  • Prošla jsi nějakou větší změnou?
Před jménem mi naskočil titul, začala jsem pracovat ještě v jedné práci, která už by se dala nazvat "stálá" a obarvila jsem si vlasy na tmavší barvu, než jsem kdy nosila. Naučila jsem se víc se starat o sebe a umět si zorganizovat čas tak, abych do jednoho dne nacpala všechno, co je potřeba.
  • Stal se někdo z tvých přátel rodiči?
Ne, ale některé bývalé spolužačky prcka čekají :).
  • Které datum z letošního roku ti utkvělo v paměti?
3.7.2013 - mé státnice a od té doby bylo všechno hned růžovější :)
  • Zemřel někdo z tvých blízkých?
Jak se říká - Díky Bohu ne...
  • Navštívila jsi nějaké zahraniční země?
Ano. Byla jsem v Anglii a v Řecku. Před Vánocemi jsem chtěla ještě do Vídně nebo do Drážďan, ale kvůli škole a práci jsem to nestihla.
  • Výhodná koupě?
No, tak těch bylo opravdu hodně :).
  • Postrádáš něco z letoška, co bys uvítala v roce příštím?
Ráda bych trochu více klidu, méně stresu a víc si užívat života, ale ono se to lehce řekne a hůř udělá, tak uvidíme, jak se to povede v roce 2014. A také bych ráda navštívila USA.
  • Aktivita/činnost, které ses ve skutečnosti chtěla věnovat více než se ti letos podařilo?
Číst knihy a více chodit ven. Ale jak říkám, na to už prostě moc čas nebyl a když byl, tak jsem byla ráda, že můžu být doma a nic nedělat, nebo spát.
  • A naopak - existuje něco, co mohla dělat v menším měřítku?
Asi více vysedávat u PC i doma, když to musím dělat v práci, ale kolikrát pracuju i doma, tak to nejde. A taky bych se nemusela tak cpát sladkým a nezdravým, uznávám :)
  • Oblíbený program v TV?
TV mívám puštěnou jako kulisu, nemám ráda úplné ticho, ale že bych měla nějaký TOP program, to ne.
  • Nejlepší kniha, kterou jsi letos četla?
Neřekla bych zrovna nejlepší, ale nemohla jsem se dočkat třetího dílu Allegiant ze série "Divergence". Letos v březnu jde do kin první díl a jsem moc zvědavá, jak se jim to povedlo. Knihy jsou taková oddechovka, která vás nepustí a to já ráda, když mám chvíli čas a můžu číst. 
  • Největší objev na hudebním poli?
Ne přímo objev, já ji mám ráda už od mých teen let, ale letos jsem víc než kdy jindy zažraná a taky moc pyšná na Demi Lovato. Ta holka je totiž neskutečně silný a inspirující člověk.
  • Největší úspěch v pracovní oblasti?
Od prázdnin pracuji ještě v jedné práci, perspektivní a v oblasti, kterou bych do sebe nikdy neřekla, přišla jsem k ní úplně náhodou, ale jsem ráda, že ji mám a je to taková ta jistota, když po škole nevíte, kam jít. 
  • Na co jsi nejvíc hrdá v osobním životě?
Asi na to, že jsem s přítelem stále spolu (ťuk, ťuk), nebo spíš, že to se mnou stále ještě snáší i přes mé unavené a protivné nálady, které teda občas fakt umím :)
  • Největší omyl?
Asi nechat se odbýt mou obvoďačkou a skončit tak na urologii a následně muset chodit na pravidelné cystoskopie a podobě. 
  • Cítila ses radostnější nebo melancholičtější než v minulém roce?
Myslím, že radostněji. Hlavně od druhé půlky roku. Od těch státnic se všechno zlomilo, zmizel ten stres a chvíli jsem opravdu na nic nemyslela a oni se nestarala. A někdy je to fakt potřeba. 
  • Za co jsi utratila nejvíce peněz?
Asi za dovolenou a kosmetiku. A možná taky kafe ve škole, ale už jsem si koupila pořádný termohrnek :)
  • Přála sis něco, co se ti dokonce i splnilo?
Přála jsem si odstátnicovat a dostat se na navazující a to se mi splnilo. A přála jsem si krásné Vánoce a Silvestr s lidmi, které mám ráda a to se mi také splnilo a jsem za to moc ráda. 
  • Přála sis něco, co se nesplnilo?
Chtěla jsem před Vánocemi s mamkou na trhy do zahraničí a to se mi bohužel nesplnilo. 
  • Co jsi podnikla na svůj narozeninový den?
Narozeniny mám v lednu, vlastně už za pár dní další, takže si to přesně nepamatuji. Ale myslím, že jsem byla s přítelem (který má mimochodem narozeniny ve stejný den a stejný rok jako já) a dali jsem si víno a nějaké sýry a udělali si pohodový večer. 
  • Existuje něco, co mohlo tvůj rok 2013 udělat ještě lepším?
Více času! :) Ale jinak jsem spokojená.
  • Kdo/co ti letos zlepšoval náladu?
Rodina, přítel a různá videa a filmy.
  • Koho/co jsi letos postrádala?
Postrádala jsem občas spánek, čas s přítelem, pokecání s mamkou a tak. Ale asi nic podstatného :)
  • Největší přání v tuto chvíli?
Být zdravá, stejně jako má rodina a nacpat všechny mé aktivity do rozvrhu (a to bude makačka).
  • Co hodláš změnit v příštím roce?
Hodlám více cvičit a více si užívat života, času s rodinou. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)