SALOOS bio Karité balzám na nehty

by - 11:00

Zdravím!
Konečně mám trošku volněji a můžu se více věnovat blogu. Dneska bych vám ráda ukázala balzám na nehty od značky Saloos. Je to můj vůbec první produkt od této značky a sáhla jsem po něm hlavně proto, že se mi v zimě hodně dělají záděry a mám suchou kůži kolem nehtů. V DM mi padl do oka a četla jsem na něj už nějaké pochvalné recenze, tak jsem to riskla. A jaký na něj mám názor já?

Nejprve musím říct, že se mi moc líbí obal. Je to takový prcek a moc pěkně provedený a to já můžu. Saloos má vůbec svůj osobitý styl a rozhodně vyniká mezi ostatními výrobky.
A co slibuje? Má zvláčňovat kůži v okolí nehtů a zabraňovat záděrům a popraskání a to je přesně to, co jsem chtěla. Trošku mi vadí jeho parfemace. Připomíná mi hrozně takovou tu malou červenou tygří mastičku na štípance a ten smrad jsem prostě nesnášela. Tohle není tak hrozné, je to něčím ještě trošku mixnuté, ale pořád mi to smrdí.
Obsah kalíšku je poměrně tuhý, ale jakmile po něm párkrát přejedete prstem tak povolí a jde dobře nabrat. Natírám si vždy okolí nehtu a poměrně rychle se vsakuje. Já si ho dávám vždycky na noc. Kupovala jsem si ho někdy těsně před Vánocemi a od té doby se ho snažím pravidelně používat. Rozdíly začínám pozorovat hlavně v tom, že se mi kůžička okolo nehtu tak nevysušuje a nemá tím pádem tendenci praskat. Jsem zvědavá, jak budou mé nehty vypadat po dalším měsíci používání, ale zatím to vypadá dobře.

Kupovala jsem v DM za cca 100 Kč a prozatím můžu doporučit, pokud vás také trápí suchá nehtová kůžička či záděry. Rozdíl vidím, sice ne nějaký markantní, ale rozhodně tam je a i to je pro mě pokrok. Používám k tomu ještě Mixa krém na ruce a musím říct, že zatím mám ruce v jednom z nejlepších stavů, co jsem kdy v zimě měla. Jediné, co bych tomuto balzámu vytkla je již zmiňovaný smrad, jinak to prostě nazvat nejde, ale to jsem ochotna přežít, když mi uleví od záděrů.

A co vy? Máte nějaký zaručený recept na záděry?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Pouzivam ho, ale zadery ted mam priserny, takze na ty vubec nepomaha:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já to teda klepu, záděry nějaké mám, ale přijde mi to lepší a rozdíl vidím hlavně na kůžičce okolo nehtu, ale možná to bude i tím krémem od Mixy na ruce, který k tomu používám, je skvělý, trpěla jsem dost na suché kotníčky prstů a to je fuč :)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)