30. 1. 2014

PhotoDiary

Ahojky!

Poctivě přispívám na Instagram, a tak se mi tam nahromadilo zase dost fotek. Mám tu pro vás tedy souhrn posledních dvou týdnů, které byly docela živé. Slavili jsme dědovi osmdesátiny a naše narozky s přítelem, dodělala jsem zkoušky, takže si užívám chvilkové pohody a luxusu, že chodím "jen" do práce a ne všechno najednou, a tak prostě :).



od bráchy a švagrové jsem dostala kartu do HaM v krásném a opravdu "dospěláckém" obalu :))


nezdravý obídek při neděleních narozeninových nákupech s mamkou a taťkou


...a po nákupech je potřeba se odměnit 


dárek od mámy a taťky k narozeninám


zkouším novou řasenku od Loreal - Miss Manga


nádherná kytice růží od přítele k narozeninám


miluju nakupovat dětské oblečky, s mamkou se v tom naprosto vyžíváme a já už se těším, jak jednou budu nakupovat pro sebe, tohle je prozatím pro kolegyni :)


nová hračka v práci - Vaio Tap


z oslavy dědových 80. narozenin


kýta, zelenina, pečivo, křen...ach!


...netřeba slov!


narozeninový oběd, lehký, aby bylo místo na dalších milion věcí


knížka od mamky k narozkám, jojo, ona mě zná dokonale :)

2 komentáře:

  1. Na oslavě dědečkových narozenin jsi vypadala krásně!
    Miss Manga mám, první dva týdny super, teď nic moc a dělá si co chce. Celkem zklamání, snad tobě sedne lépe:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :) no já čím déle ji zkouším, tím víc nevím, jestli ji mám ráda nebo ne, jako kartáček je super, ale hrozně mi vadí to jeho pokračování, je strašně ohebné a pružné a nějak mi to začíná čím dál víc vadit...

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)