14. 1. 2014

PhotoDiary

Ahoj!

Čas letí jako voda a já tu pro vás mám další shrnutí v podobě fotek z Instagramu. Tentokrát to nebude zrovna akční, protože se do fotek promítá mé zkouškové, ale i tak se můžete mrknout. A jelikož už mám zkoušky hotové, tak se také těšte na další nové články! :)



ananas, mandarinka a jablko aneb vitamíny, aby mi to lépe myslelo při učení :)


opožděný dárek od přítele, ze kterého mám velkou radost :)


něco chlupatého a roztomilého u strejdy na chalupě, bylo to strašně zvědavý 


učení v plném proudu...


moji dva pomocníci - penál Jam Studio a diář, bez nich to nedávám :)


jedna selfie, aneb oddalujeme učení...


a učíme se na další zkoušku...


večerní svačinka - opět vitamíny na nervy


naprosto dokonalá růže od mamky za zkoušku, prý když mě viděla, jak jsem vydeptaná, tak mi prostě musela udělat radost :)


jsem vařila - koprová omáčka, karlovarský knedlík a vařené maso na cibulce - mňamka!


opravujeme zkoušky aneb druhá strana barikády 


večerní mňamka! 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)