Dva opožděné vánoční dárky

by - 15:07

Ahoj všichni!
Zkouškové mám v plném proudu a po třech letech na vysoké a jedněch státnicích musím říct, že už mě to opravdu ani trošku nebaví, ale co už, doklepat se to musí! Všichni, kdo jste na tom podobně, tak hodně štěstí a pevné nervy :)
Dneska jsem tu jen s kratičkým článek a to ukázkou dvou opožděných dárečků k Vánocům. Jeden mě čekal ještě u přítele jako pokračování a druhý jsem si nadělila sama, protože jsem to už nestihla před Vánocemi.

Ano ano, přesně tihle krasavci mě čekali u přítele, prý abych i u nich něco našla pod stromečkem, když jsem většinu měla u nás :). Musím říct, že jsem si je přála, ale když jsem je nenašla doma, už jsem netušila, že bych je ještě mohla dostat. No a Ježíšek překvapil :)
Peti se moc povedly a určitě o nich ještě uslyšíte, protože si samostatný článek rozhodně zaslouží, nejdřív je ale pořádně prozkouším. Peťa ví, co my holky potřebujeme a tak mají štětce skvělý tvar i velikost na přesné líčení. 
No a druhý dáreček jsem si nadělila sama. Je to pouzdro od značky Jam Studio, které jsem chtěla už hrozně dlouho a potěšilo mě, když tuto značku přidala Kája z PlumFoolery na svůj eshop. Před Vánocemi jsem to ale nestihla, protože byly hnedka pryč, a tak jsem čekala, až Kája zase naskladní. Objednala bych si jej z ebay, ale takhle jsem ho mohla mít doma hned. Líbí se mi všechny barvičky, které jsou dostupné, ale nakonec přeci jen zvítězila černo-zlatá klasika. Pouzdro je krásně pevné a dorazilo v roztomilém obalu. Už mi tu dělá společnost při učení a nemůžu se na něj vynadívat.

You May Also Like

1 komentářů

  1. tie štetce od Peti sú určite super:)
    .O.o tiež si ich chcem kúpit

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)