Vánoční make-up

by - 15:04

Krásný první svátek vánoční všem! 
Doufám, že jste si všichni užili nádherný Štědrý den a našli jste pod stromečkem to, co jste si přáli. Já jsem letos byla asi moc hodná, jak to tak vypadá :). Dárečky vám taky ukážu, ale dneska je na řadě make-up. Ukazovala jsem vám už vánoční nehty a dneska to bude o líčení pod stromeček. Bohužel jsem nějak pozapomněla na detailnější fotku při všem tom koukání na pohádky a ujídání cukroví.

U večeře.
Dlouho jsem přemýšlela, do jaké barvy budu líčení ladit, nakonec jsem zvolila vínovo-zlatou kombinace, která mi je letos na Vánoce nějak neblíže ze všech barev. 
Na obličej jsem použila Pore Refiner od Biodermy, který jsem dostala loni k Vánocům. Jako make-up nakonec vyhrál Chanel Vitalumiére Aqua, který je stále mým favoritem a sahám po něm hlavně na takové ty "lepší" akce. Nedostatky jsem zakryla korektorem od značky Collection, o kterém jsem zde už také psala a vše zapudrovala skvělým pudrem od Bourjois
Bronzer od NYC jsem použila na konturování a NARS tvářenku v odstínu Sin na tváře. Jelikož jsem líčení ladila do zlato-vínova, rozjasňovač byl rovněž ve zlaté barvě - NARS - Albatros.
Na obočí používám už aspoň druhým rokem tužku od Catrice a gel od Essence. Pod oční stíny jsem použila mou oblíbenou bázi od Essence, která je levná a na má víčka je to pravé. Černá tužka od Rimmelu je má stálice a řasenka od Rimmelu - Lash Accelerator je poslední dobou také má oblíbená, trošku už vyschla a začala mi nějak více vyhovovat. 
Na oči jsem použila paletku od Sleeku - Vintage Romance, konkrétně zlaté a fialové odstíny a pro lepší efekt a do očního koutku jsem nanesla nádherné zlaté stíny od Lancome
Rty jsem chtěla také ve vánočních barvách a tato leskortěnka od Bourjois je ta pravá. Navíc je na rtech příjemná a nevysušuje. 

Tak ještě jednou Veselé Vánoce všem a užijte si klidu a pohody!

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)