27. 12. 2013

Sváteční PhotoDiary

Ahoj!

Jak si užíváte volna? Já už se pomalu ale jistě musím začít věnovat škole a to se mi tááák nechce. Čas ale letí jako voda a dneska tu pro vás mám další souhrn toho, jak jsem si užívala prosince a Vánoce. Pokud mě sledujete na instagramu, tak už fotky znáte.



s přítelem jsme si udělali pohodový předvánoční večer (v Lidlu měli mimochodem luxusní francouzské sýry!)


předvánoční porada u mamky v práci - chystala jsem a ujídala :)


když je zima, je potřeba se pořádně navlíknout :)


čerstvě naporcovaný kapřík, a že byl dobrý!


vyráběla jsem pro rodinu


a jde se na předvánoční návštěvu k babičce...


cukroví na ochutnávku pro babičku 


vánoční nehty 


vydatná večeře :)


ty nejlepší vánoční ponožky, s nima je to teprv ta pravá pohoda u pohádek


letošní nadílka, asi jsme byli všichni mooc hodní :)


u večeře...


a mé dárečky, jak říkám, musela jsem být opravdu vzorné dítko :)



1 komentář:

  1. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway o voucher v hodnote 15 $, za ktorý si môžeš kúpiť, čo len budeš chcieť. Určite si vyberieš aspoň dve veci, produkty sú úžasné a cenovo dostupné :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/12/giveaway-sammy-dress.html
    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)