14. 12. 2013

PhotoDiary

Krásnou sobotu všem!

Tak jak si užíváte prosinec? My dneska doděláváme cukroví, já dělám velkou "debordelizaci" pokoje a pak se chystám na resty do školy a na učení se na zkoušky (ale bude to stát hodně přemáhání :)). Dneska tu pro vás mám souhrn toho, co jsem dělala za poslední tři týdny a jdeme rovnou na to.


Stylové zimní brambůrky na dlouhé zimní večery.


Minulý týden jsem měla hroznou chuť na domácí burger, hrozně mi chybí letní grilovačky. 


Pravidelná dávka vitamínů k učení.


První sníh! Škoda, že moc dlouho nevydržel :(


Pečeme cukroví.


Domácí svařák s pomerančem, aby se mi lépe prokrvoval mozek u učení :)


Horká čokoláda, šlehačka a marshmallow, mňamka.


Další část cukroví.


Nejlepší marsmallows na grilování a do horké čokolády!


Domácí čína a nudle, mňamka.


Paul Walker, oblíbený herec a člověk, který zemřel před 14dny :(


Výhled z práce.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)