Mixa - dvoufázový odličovač očí

by - 16:20

Krásný sobotní večer!
Měla bych psát seminárku, takže logicky dělám všechno ostatní, jen ne tu seminárku, znáte to. Jsem u přítele, a tak se navzájem motivujeme se učit a dělat věci do školy, ale někdy je to fuška. Dneska bych vám chtěla ukázat jednu už nevánoční věc, kterou v posledních asi dvou měsících používám - odličovat očí od Mixy. A jaký je?

Mixu mám v poslední době velmi ráda. Zatím vše, co jsem od této značky vyzkoušela mi sedlo a byla jsem spokojená. Když mi tak čtvrt roku zpět docházel můj oblíbený odličovač očí Cannabis, chtěla jsem vyzkoušet zase něco nového a Mixa odličovač byl zrovna v akci, tak jsem po něm sáhla.
Jedná se o dvoufázový odličovač, které já osobně mám mnohem raději a zatím mi i vždy vyhovovaly více, než ty jednosložkové. Trošku mi vadí, že lahvička má jen 125 ml a vypadá hodně malinká, ale nezdá se to a já ho už používám asi třetí měsíc a stále tam trošku mám. Mixa se hodně soustředí na to, aby její produkty nedráždily pleť a byly k ní šetrné a to můžu potvrdit i u tohoto odličovače.
Nějak výrazně nevoní a není ani mastný. Co se týče toho nejdůležitějšího - odličuje dobře. Zpočátku jsem z něj měla trošku rozporuplné pocity, protože mi přišlo, že není nic moc. Časem jsem ale přišla na to, že je potřeba ho dát na tamponek trošku více a jakmile jsem odhadla to správné množství, oblíbila jsem si ho.
Nedráždí mi oči, nemám po něm žádné flíčky a nezanechává mastný povlak na pleti. Odlíčí mi jak linky tak voděodolnou řasenku, jen je potřeba přijít na to, kolik je to správné množství a jak dlouho nechat tamponek přiložený na víčku. 

Za mě bych tedy tento odličovač klidně doporučila, ale příště si ho už asi nekoupím, protože přeci jen na to, jak je malý je Mixa trošku "dražší" značka a zas tak moc mne neuchvátil. Raději se znovu vrátím k odličovači od Cannabis, o kterém chystám také článek. 

Jaký je váš oblíbený odličovač očí? A máte zkušenosti se značkou Mixa?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Za mě právě tenhle. Jsem s ním naprosto spokojená a mám ho docela dlouho.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)