12. 11. 2013

TAG: Blogerská prokrastinace


Ahoj!


Už od pátku mám rozpracovaný článek o mých podzimních oblíbencích, ale k jeho dopsání jsem se ještě stále nedostala, takže je zatím stále v procesu úprav. Nicméně dneska jsem si našla chvilku a sepsala pro vás jeden z TAGů, které kolují blogosférou, a který mne zaujal. A rovnou jdeme na to!




  • Jaký kosmetický úkon děláš jen zřídka?
Snažím se být poctivka a používat opravdu všechno, co mám, ale třeba používání tělových krému mi moc pravidelně nejde. Většinou jsem hrozně líná a používám je tak jen když si vzpomenu a chce se mi, nebo když už mám třeba nohy opravdu hodně suché. A pleťové masky to stejné. Přinutit se jít do koupelny a napatlat ji na sebe mi občas činí nemalé potíže :).
  • Myješ pravidelně své kosmetické štětce?
Tady naopak poctivá jsem, protože jestli něco nemám ráda, tak je to zapatlaný a slepený štětec. Minimálně jednou týdne je myju v dětském šamponu (článek o tom, jak čistím štětce zde) a jinak používám čističe na štětce ve spreji. Štětec na make-up peru tak ob den, když fakt nestíhám, tak aspoň ten na make-up se přinutím jít vyprat.
  • Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehtech?
Oprýskaný lak na nehtech nesnáším. Proto jsem si teď tak oblíbila pískové laky, protože ty drží a jsou rychle suché. Jinak jsme schopná si po jednom dni lak odlakovat, pokud se mi někde odlupuje. Nemám to ráda, zvláště u výrazných barev, ty tělové ještě tak nějak přežiju. Ale razím heslo raději žádný lak než oloupaný. (čímž ale netvrdím, že jsem taky někdy nevyšla mezi lidi s oprýskaným lakem :))
  • Jak dlouho odkládáš nákup nového kosmetického přípravku, přestože ho nutně potřebuješ?
Považuji se tak trošku za sysla, takže doma většinou mám v zásobě nové produkty, které kupuju třeba v akci nebo tak. Ale jsou věci, které zrovna ráda nenakupuju a čekám, až opravdu musím, třeba odličovací tamponky, pěny na holení, odlakovače a tak.
  • Nejhorší kosmetický přestupek/hřích?
Občas si mačkám pupínek i když se hrozně přemlouvám, že to dělat nebudu! (nevím jak vy, nakonec mě to stejně většinou přemůže a pak si akorát nadávám a neříkejte, že to neznáte!). A taky bych se asi měla více mazat tělovými krémy, ale mně se někdy taaak nechce.
  • Nějaký nekosmetická činnost, kterou neustále odkládáš?
Tak tady je to jasné - škola. Po práci a škole, když dojdu domů až večer se mi tak strašně nic nechce, že nechávám vše na poslední chvíli. A když si řeknu, že to přeci zvládnu udělat o víkendu, tak si pak ten volný den nechci kazit. To taky asi znáte, ne? :)
  • Umíš dodržet zákazy nakupování?
Já si raději žádné nedávám :) Ale pokud třeba zrovna nic nepotřebuju, tak se krotím a říkám si, že teď nikam nepůjdu a nebudu nic kupovat. O to horší to pak je, až se někam dostanu, mám pocit, že si vždycky tu dobu, co nic nekupuju náležitě vynahradím :)
  • Jak organizovaná je tvá make-up sbírka a sbírka laků?
Mám ráda pořádek, alespoň v některých věcech a v kosmetice obzvláště, protože nemám ráda oprýskaná balení produktů od toho, jak se někde jen tak válí atd. Kosmetický šuplík tedy přeskládám a snažím se co nejvíce uspořádat tak, abych měla přehled a výrobky byly dobře uskladněny. Laky mám zase ve speciálním věšáku a tak nějak je řadím podle značky a barev/efektů.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)