7. 11. 2013

PhotoDiary

Krásný čtvrteční večer!

Už je to zase víc jak čtrnáct dnů, co jsem vám sem dávala souhrn fotek z Instagramu a slibovala, že se polepším a tak se taky stalo. Takže tu pro vás teď mám poměrně výživný článek. Jdeme na to! :)





Nové šaty z ebay, konečně mi začínají chodit balíčky! :)


ty nejlepší a nevoňavější svíčky, nemůžu se jich nabažit


nové odstíny laků od GS, Eleganza je nádherná zlato-vínová barva


sobotní oběd, maso na zelenině s bramborami, joo vaření já můžu :)


kachna na zelenině


nové přírůstky a nejspíš nebudou poslední!


červené rtěnky jsou na podzim nejlepší :)


Sleek Vintage Romance, prostě dokonalost


IKEA food nikdy nezklame


po delší době jsem si ji zase koupila a kupodivu mi chutnala víc než minule, já jí ještě přijdu na chuť :)


konečně mi došel poslední díl Divergence, zhltla jsem ho jedním dechem, ale nemám ráda ten pocit, když dočtete poslední knihu ze série :(


pohodový večer, ty jsou nej!


výlov rybníka Vrkoč a velká ochutnávka všech možných ryb, joo to bylo super :)


a BabyLips konečně u nás a budou i samostatně!!!




2 komentáře:

Ať se Vám tu líbí! :)