25. 11. 2013

Kulturní víkend

Ahoj!

Zdravím vás z mrazivého pondělí, zima už se vážně hlásí o slovo, dneska jsem cestou do práce málem umrzla, což mi připomnělo, že ty zimní boty bych si už vážně měla pořídit :). 

Dneska pro vás mám jen krátký povídací článek, protože bych se ráda podělila o dojmy z víkendu. V sobotu večer jsem byla v kině na druhém dílu Hunger Games, který tímto oficiálně doporučuji, protože se jim opravdu povedl. Knihy jsem přečetla ještě v době, kdy to nebyl takový hit a doporučuji si je přečíst a až potom jít na film. Oproti jedničce je všechno mnohem velkolepější a i herecké výkony jsou o třídu víš. Jennifer prostě umí a i ostatní se nenechávají zahanbit. My kosmetičtí nadšenci dokážeme ocenit i naprosto dokonalé makeupy, kterých bylo ve filmu mnohem více než v jedničce. Jsem moc ráda, že s dějem nějak převratně nevrtali a film je tak takřka stejný jako kniha a i stejně končí, takže pokud jste to nečetli, možná vám to přijde divné. Jsem moc zvědavá, jak se jim povede poslední film (pěkně mě štve, že to zase chtějí rozdělit na dva...) a doufám, že si nepokazí to, co ve dvojce načali. 

V neděli jsem pro změnu byla v divadle na Zorrovi. Už jsem na něm byla někdy na jaře, ale pouze na veřejné generálce a ještě neměli úplně vychytané detaily. I tak jsem si to ale moc užila a když jsem teď měla možnost jít znovu, neváhala jsem. Pokud máte rádi muzikály a jste z Brna či okolí, tak určitě jděte alespoň nějaký omrknout. Nešlápnete vedle, oni tam prostě umí. Předtím jsem byla na Flashdance, ten film mám moc ráda a byla jsem zvědavá na jeho divadelní zpracování a řeknu vám, nic lepšího jsme neviděla. Zorro je taky skvělý, nenechá vás sedět v klidu a budete mít tendenci si podupávat do rytmu. Městské divadlo má teď před Vánoci možnost koupi volné vstupenky jako dárek, kdy si pak obdarovaný sám vybere na co půjde. Pokud nevíte, co třeba rodičům k Vánocům, tak aspoň ty mé by tohle rozhodně potěšilo.

Víkend jsem si užila maximálně, ovšem na úkor toho, že jsem zrovna moc neudělala do školy a zápočty se blíží, odevzdávání seminárek taky, takže se teď budu muset zase pěkně začít ohánět, abych to všechno stihla. Místo aby si člověk užíval předvánoční pohodu, vysokoškoláci mají spíš předvánoční stresy, nepřijde vám?

A co vy? Co vás v poslední době zaujalo nebo na co se chystáte zajít?

2 komentáře:

  1. Ja sa tesim do divadla na Tak sa na mna prilepila, co je z nas uz 10 rokov najpredavanejsie predstavenie :)

    Pozyvam na NAJ giveaway o GUCCI RUSH,75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)