24. 10. 2013

TAG: Liebster Award

Krásný čtvrtek všem!

Víte co? Za dva měsíce jsou Vánoce, nechce se mi tomu ani věřit, jak to letí! Ale zpět k věci. Už je to nějaký pátek, co jsem byla nominovaná na Liebster Award. A to hned asi na třech stránkách. Moc si toho vážím a děkuji všem za nominace. 

O co vlastně jede? Jedná se vlastně o takový TAG, kdy nominovaný má za úkol zodpovědět 10 otázek a vymyslet 10 nových, na které odpoví další, které nominuje. Podstatou je takový propagace začínajících blogů s menší návštěvností.


Mám trošku problém s tím, že jsem byla nominovaní vícekrát a nechce se mi odpovídat na tolik otázek. vybrala jsem si proto 10 otázek z nominace odtud, na které odpovím. Dalších 10 mých otázek vymyslím, ale nominovat blogy nebudu. Převzít tento TAG a odpovědět na mé otázky můžete kdokoliv, ráda si počtu!

A teď už ty zmíněné otázky, na které odpovídám já:

  • Tvé vysněné místo na zemi, kam by ses chtěla podívat nebo už jsi se podívala a proč?
Miluju Londýn, ale to jste si už mohli všimnout. Rozhodně bych ho nazvala mým srdcovým městem a chystám se tam znovu a znovu. Takové to vysněné místo, kam bych se ale chtěla podívat, jsou Maledivy nebo Thajsko, prostě nějaká taková ta tuctovka - azurové moře, bílý písek a palmy :)

  • Nejoblíbenější značka/y kosmetiky a oblečení?
V kosmetice momentálně patří mezi mé favority Sleek a z těch ještě dražších pak Nars a Chanel. Z drogerie mám pak ráda Maybelline a Rimmel, kde mám své vybrané favority. Co se oblečení týče, nejčastěji nakupuju v Reservedu, Promodu nebo třeba ve Stradivariusovi (to zní divně!). 

  • Co tě vedlo k tomu založit si vlastní blog?
Už pár let zpět jsem měla svůj blog, který byl v té době jeden z velmi navštěvovaných ve své kategorii a vedla jsem ho přes 3 roky. Potom jsem se více začala zajímat o kosmetiku, pročítat stále více blogů a doma se mi také hromadily věci, se kterými jsem se chtěla podělit. Tak jsem se na blogování vrhla znovu akorát tentokrát úplně z jiného soudku.
  • Co pro tebe znamená absolutní relaxace?
Když mám volno a vím, že nikam nemusím. Stačí mi pak třeba jen se válet v posteli s knihou, kouknout na film nebo se jít projít s přítelem. Když dojdu ale utahaná po práci a mám jen chvilku volna, relaxací pro mě je i hrnek čaje nebo horká sprcha. 
  • Praha nebo Paříž?
Obě města jsou krásná a mají své kouzlo, ale asi bych volila Paříž. Měla jsem možnost si ji projít a tak nějak pro mě měla o kousíček větší kouzlo. Možná je to tím, že to nemám "za nosem" jako Prahu :)
  • Byt vs. rodinný dům?
Těžká otázka. Já vlastně sama nevím, ale co se tak bavíme s přítelem, nakonec to vypadá spíš na nějaký pěkný a dobře řešený byt. Už jen takový sehnat! Chalupu máme, takže zahrádky a venkova si užiju až až.  :)
  • Máš nějaké životní motto?
Přímo motto, podle kterého bych se řídila nemám, ale líbí se mi třeba "Our Mistakes Make Us Stronger". Něco jako "chybama se člověk učí", zkoušet věci a přijít si na to své sám, je asi to nejlepší.
  • Kolik času ráno strávíš v koupelně, než vyrazíš do práce či do školy?
I s oblečením, zubama a vlasama tak půl hodiny. Ale zvládám to i za 15 minut, když jako fakt nestíhám :)

  • Co považuješ za svůj největší kulinářský úspěch?
Už jsem to tu někde zmiňovala - na střední jsem chodila na hotelnictví a cestovní ruch a měli jsme i vaření, které mě bavilo i před tím. Ve škole jsem se "zdokonalila" a dneska doma vařím prakticky já, nebo minimálně všechno dochucuju, maminka mi to vždycky nechává :) Co ale vařím vždycky jen já a na co jsem pyšná, jsou takové ty klasické omáčky jako koprová, křenová, rajská...! A gulášovou polévku miluje celá rodina.

  • Kočka nebo pes?
V podstatě je mi to jedno. Ale nejlepší jsou stejně štěňata nebo koťata. Takové muchlování s chlupatou kuličkou je prostě fajn! :)


A teď už jen ty mé otázky:

  1. Necháváš se strhnout trendy v módě a řídíš se jimi?
  2. Kdyby sis měla zvolit pouze jednu věc ze své kosmetické sbírky, kterou bys mohla používat, co by to bylo a proč?
  3. Jaké kartáčky preferuješ u řasenek?
  4. Máš nějakou část těla, se kterou nejsi spokojená a proč?
  5. Kde bereš nápady na články?
  6. Ví tvé okolí, že píšeš blog? Podporuje tě?
  7. Jaké jé tvé oblíbené roční období a proč?
  8. Preferuješ výraznější líčení, nebo raději neutrální?
  9. Máš nějaký kosmetický rituál, který pravidelně dodržuješ?
  10. Jaká je tvá oblíbená snídaně?
Jak už jsem zmiňovala, TAG může převzít kdokoliv a když mi pak dáte odkaz, ráda si přečtu vaše odpovědi. 

A ještě jedou velký dík za mé nominování!




2 komentáře:

  1. Jů, tak konečně :-). Já už jsem si říkala, že TAG nakonec nebude. Hodně úspěchů s blogováním, Lady ;-). P. S. Díky, že sis vybrala zrovna moje otázky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! jsem hlava děravá, takže pozdě, ale přece! :)))

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)