22. 10. 2013

PhotoDiary


Těžko se tomu věří, ale už to bude fakt měsíc, co jsem zveřejňovala poslední shrnutí fotek z Instagramu. Listopad klepe na dveře a mě to docela děsí. Čekala jsem, že fotek bude víc, ale nějak jsem to tentokrát zanedbávala, budu se víc snažit, slibuju :) Tak jdeme na to!



Naprostá klasika - řízek a domácí brambory vytuňěné servírovací kravinou z Tescomy

salsa a tortilly aneb večerní pohoda

mňamka!

zkouška nového foťáku a americký úsměv :)

oreo latté a čokoláda po práci :)

nejoblíbenější večeře - chleba ve vajíčku s oblohou

a tohle je zase nejlepší svačina, jakou prodávají u nás v pekárně - bagetka s řízkem, salátem a další zeleninkou a dresinkem

na podzim jsem šla do tmava, takhle tmavé vlasy jsem ještě neměla a docela si to užívám :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)