2. 9. 2013

TAG: Beauty blogger

Ahoj  všem! 

Dneska jsem tu po delší době s tagovým příspěvkem, takže máte šanci mě poznat zase o trochu více. A rovnou jdeme na to :)



  • Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?

Vlnité. Přesněji tedy střapaté. Kroutí se mi mokré jak se jim zachce a někdy to vypadá i fakt dobře, ale pak proschnou a pokud je neupravím, je z nich rozčepýřená sláma. Občas jsou trochu náladové a nedají si říct. Měla jsem jako malá blonďaté a jemné vlásky, momentálně jsou hnědé a (díky bohu) také pevnější a hustší.
Jedna z těch lepších variant :)
  • Barvíš si vlasy? A jak často chodíš ke kadeřníkovi?
Vlasy si barvím už asi od 15, kdy to začalo tehdy děsně cool melíry. Mám to štěstí, že má kamarádka je kadeřnice, takže chodím k ní. Mé vlasy zná a díky tomu jsem prakticky vždycky tak nějak spokojená. Píšu "tak nějak", protože já prostě nikdy nevím, jak to chci a jsem hrozně nerozhodná! :( Barvím si je tak jednou za 3 měsíce.
  • Nosíš ten samý účes každý den nebo si s vlasy vyhraješ?
Tady to záleží na čase a příležitosti. Ráno většinou spěchám, proto vyhrávají rozpuštěné vlasy, stažené třeba na stranu, případně navlněné. Pokud mám vlasy již trošku splihlejší, pak vyhrává culík či drdol. Do divadla nebo na nějakou akci s přítelem (pokud je čas) ale ráda zkouším nové věci. Ráda bych uměla vytvořit na hlavně něco, co by se mi fakt líbilo a nepřipomínalo by to účes ala čarodějnice, ale na to zatím nemám. Hodily by se mi ruce Peti z LovelyHair, vždycky jen koukám, jak ona to jen dělá!
  • Lakuješ si nehty na nohou jen v létě nebo i v zimě?
Většinou ano. Lak na nehtech mi vydrží klidně i měsíc, takže čas od času v zimě přelakuju. Nechávám nehty i nenalakované, prostě jak je čas a chuť. V létě naopak ráda střídám barvičky a navíc se lak mnohem více oprýskává, a tak je přelakování nutnost.
  • Jak dlouho ti ráno trvá, než se nalíčíš?
Podle složitosti make-upu a třeba očí. Ale pokud vezmu takový ten můj everyday make-up, tak cca 15-20 i s výběrem produktů, které použiju. Když ale fakt hodně spěchám, zvládám to i pod 10 minut! :)
  • Líčíš prvně oči nebo používáš make-up?
To záleží na tom, jaké stíny používám. Pokud světlé, tak klidně prvně make up, když ale používám tmavší, raději prvně nanesu ty a pak až make-up a korektor. Nicméně, někdy jsem prostě zbrkloň a až mám nanesený make-up tak si vzpomenu, že jsem vlastně chtěla prvně udělat oči. Takže tak :)


  • Sbíráš make-up nebo kupuješ jen to, co potřebuješ?
No co myslíte? Já to vlastně všechno potřebuju, když se to tak vezme, ale rozhodně toho doma mám více, než je zdrávo. Je to ale můj koníček a beru to tak, že u studia vysoké mám čas ještě na 2-3 práce a někdy si člověk prostě radost udělat musí. Je to můj koníček, dluhy nemám, spořím si, tak proč ne. Až budu mít děti, tak ty peníze budu strkat zase jinam, život je jen jeden, tak nač otálet, když člověk může mít radost i z maličkostí, které jsou pro někoho zbytečnost.
  • Jak často nosíš umělé řasy?
Ještě jsem je na sobě nikdy neměla. Jedny doma mám, ale pořád jsem se nějak nedostala k tomu, abych si to vyzkoušela. Tak třeba jednou.

  • Líčíš se každý den?
Přes týden ano, protože chodím do práce/školy a moc toho nenaspím. Přičtěme k tomu mé od přírody dané zombieee kruhy pod očima a je to. O víkendu sahám po řasence, někdy jen po korektoru. Nejvíc jsem si pískala u moře a asi tak týden po návratu. To jsem sahala opravdu jen po tom korektoru a řasence a byla jsem spokojená. Joo kde ty časy jsou. 


  • Líčíš se i v případě, kdy jsi celý den doma s rodinou?
Záleží na tom jestli mám "bad skin day" nebo ne. Pokud mám nějaký nepěkný pupínek nebo se opravdu blbě vyspím a mé kruhy ze mě dělají všechno, jen ne člověka, pak většinou něco takového maskuju korektorem. Je to čistě pro můj lepší pocit. O víkendech však i ráda zkouším nové líčení a podobně, takže pokud jsem doma a ne na chatě tak většinou nalíčená jsem, ale ne proto, že bych to nutně potřebovala, prostě si hraju :)
ještě ta lepší varianta, většinou ta fialová bývá mnohem tmavší
  • Vyšla bys někdy z domu bez make-upu?
Ano, vyšla. Jak říkám, u moře a chvíli po návratu, kdy mi tak nesvítily ty kruhy pod očima jsem s tím neměla problém. Teď se vše vrací do starých kolejí a já se bez korektoru prostě necítím. Vím, že je to hloupé, ale připadám si tak nějak méněcenná a nesvá a hrozně nerada tak někam chodím. Ale zase si nemyslete, že nedokážu třeba vynést koš v teplácích bez make-upu, to néé, jen to prostě není ono :)
no make-up
  • Kolik drahých výrobků vlastníš?
Poslední dobou nad nákupy více přemýšlím a zkouším i dražší a kvalitnější (většinou) věci. Ve své sbírce se tak najde několik produktů od Nars, Chanelu, YSL a podobně. A rozhodně nejsou poslední.
  • Plánuješ si denně oblečení?
Jak kdy. Pokud mě čeká běžný den, tak většinou vybírám až ráno podle nálady a počasí. Někdy mě ale něco napadne jen tak třeba večer v posteli a ráno mám hned více času na snídani :)
  • Jak často střídáš kabelky?
Jak kdy. Většinou mám období, kdy nosím jednu kabelku, pak si chci něco obléknout a nehodí se k tomu, tak ji přehodím a nosím zase chvíli tu. Nebo také podle toho, kam ji potřebuju. Do školy nosím větší, do města mi stačí psaníčko atd. Nepotřebuju mít každý den přesně sladěnou kabelku a zbytek, to zase ne :)
  • Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát?
Jak už jsem zmiňovala, studuju VŠ a do toho mám teď dvě, řekněme vlastně tři práce. Takže vstávám po 7 a spát chodím kolem půlnoci. V době zkoušek je spánek přežitkem a spát chodím za svítání, nejlépe se mi učí v noci a ono stejně jinak moc není kdy. Na státnice jsem se nejvíce naučila večer mezi 11 a 3 ráno (vyzkoušeno!)
  • Jak často/kdy cvičíš?
Na tohle jsem lajdák. Mám po dvou operacích kolene a ne každý pohyb a cvik mi dělá dobře. Má předpověď do budoucna je, že mě těch operací ještě bude pár čekat, protože se mé debilní koleno nedá vyléčit a vždy po pár letech bude potřeba reoperace. Takže jediné, co tak dělám je nějaké to protahování a zpevňovací cviky, ale nesmím nic přehánět, pak to nedopadá dobře. A nejvíce cvičím navečer, protože to většinou mám chvilku čas. Má vůle je v tomhle však chabá a moc pravidelně mi to nejde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)