17. 9. 2013

TAG: 15 divných věcí o mně

Ahoj!

Nemůžu uvěřit tomu, že už máme za sebou půlku září, letí to jako hrom! Můj týden vypadá již nějaký ten měsíc stejně - ráno jdu do práce, z práce do druhé práce a večer dojdu domů a jediné, čeho jsem schopná, je do sebe hodit něco málo k jídlu a pak většinou odpadnu. Jak já mám naplánované články, ale nějak na ně nemám čas  :(. Minulý pátek jsem měla ale volno, a tak jsme si s mamkou udělaly pěkný den a vyrazily na dny Marianne. Co vám budu povídat, trošku se to zvrtlo, ostatně to budete moci posoudit v jedno z dalších článků, ale užila jsem si to a na dlouho dobu to asi bylo naposledy, co jsem se dostala do obchodů. Od pondělí mi totiž do těch dvou prací začíná ještě škola a joo, to bude sranda.  Vlastně mi pak ještě v té době začne druhá část té jedné práce (vyznáte se v tom ještě? :)) a asi se z toho zblázním úplně. Děsí mě taky, že se mi bakalářka ještě ani neohřála v knihovně a už si mám vybírat o čem budu mít diplomku! Jojo, život je sranda :) Doufám, že se trošku umoudří počasí, abych taky mohla něco nafotit a konečně sepsat, protože jinak to bude zlý. 

Tak to bychom měli tu vykecávací část a už se konečně vrhnu na to, o čem vlastně dnešní článek má být. Jelikož a protože na TAGy fotky nepotřebuju, tak tu dneska mám další z těch, co mě zaujaly. Jedná se o TAG 15 divných věcí o mně a konečně jdeme na to! :)

  • Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina?
Tak tady se nejspíš pobavíte. Jednu mám už tak od mých 6 let. Znáte hooodně starou pc hru Horké léto aneb Majer v akci? Pokud ano, tak pochopíte odkud se vzala má přezdívka, na kterou jsem už za ty roky alergická, a kterou mě můj dospělý a ženatý bratr stále úspěšně vytočí. "Mamlas, Mamlasek" tak to je ona a prosím pěkně podle hlášky papouška z té hry "Lóra jíst oříšky, né Mamlas". A už mi to zůstalo. Na střední mi pak, hlavně díky mému příjmení, přibyly přezdívky jako "klasek, větvička a halouzka". Jediná maminka mi občas řekne pěknou přezdívkou "mišáčku". Pokud si do mě chcete ale trošku rýpnout, tak zaručeně funguje mamlas a klacek :))
  • Jaký máš zlozvyk?
Tady jsem musela pořádně zapřemýšlet, né že bych zlozvyky neměla, to teda mám, ale jaké? Napadlo mě jako první časté chytání na obličej a pohrávání si s vlasy. Pak se totiž vždycky divím, proč je mám mastné atd. A ještě jeden "kosmetický" zlozvyk, který jsem se teda skoro úplně odnaučila - dřív jsem nebyla zrovna moc opatrná při odličování očí a docela mi padaly řasy, teď se snažím být trošku opatrná a nespěchat, abych si za pár let ještě měla co líčit.
  • Máš nějakou fóbii?
Mám, i když už se to výrazně lepší, ale asi se jí nikdy nezbavím. Když jsem byla malá, vykradli nás a já došla domů a viděla celý byt rozházený, policajty atd. Bylo to krátce před mým svátkem, takže vidět dárky rozházené všude možně a své hračky, to bylo pro mě jako pro prvňáčka docela stresující. Navíc jsem pak všude měla ještě černé flíčky od policajtů, kteří snímali otisky prstů. Řeknu vám, že mi pár let trvalo, než jsem se s tím vyrovnala a pořád tak nějak nejsem a to je mi skoro 23. Má fóbie spočívá v tom, že mám strach a divný pocit když jsem doma sama, hlavně když je pak tma. Tak ještě rok po tom co nás vykradli jsem hysterčila, že doma sama nebudu, když chtěla jít mamka třeba jen nakoupit. Teď mi zůstal už jen ten divný pocit, ale večer se přiznávám, že bez zaplé televize, abych neslyšela každé lupnutí, a dříve i bez lampičky, jsem neusla. A ten divný pocit v sobě prostě pořád mám, pokaždé když odemykám a doma nikdo není jako první nakukuju, jestli je všechno ok než vejdu...asi to je vše umocněné tím, že jsem byla hodně malá a nikdo se mnou pak o tom moc nemluvil, měli jsme jiné starosti, bylo to hned po výplatě a mámě zůstala 100 v peněžence, účty nebyly...no pokud jste někdo zažil, tak možná víte, o čem mluvím.
  • Jakou písničku si nejraději zpíváš?
Tu, která mi utkví v hlavě. Jednou je to nějaká odrhovačka z reklamy, podruhé něco z filmu. Ani kolikrát nevnímám, že si něco broukám. Ale určitě je lepší zpívat si něco rychlejší, pak se mi u toho třeba líp uklízí :)
  • Co tě dokáže vytočit?
Když přijde přítel a já mám rázem po celém pokoji rozházené různé věci, on si sedne k pc a já zuřím :)) Mám vcelku malý pokoj a oblečení, kabele a batoh všude, knížky a podobně, to se mi fakt ani trošku nezamlouvá a to nejsem zas takový puntičkář. Mám vážné podezření, že mi to někdy dělá schválně! :)
Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní. A jedna kosmetická věc, co mě zaručeně vytočí - když si lakuju nehty, drbu se s tím hodinu a pak se někde dotknu a je to v háji! :)
  • Na které straně postele spíš?
Na té, na kterou mě přítel pustí :))) Máme totiž prozatím rozkládací postel a jedna strana je měkčí, takže o tu je vždycky boj jak jinak. A většinou vyhrává přítel no, prý já si ji užiju, když on u mě nespí :)
  • Jaké pití si objednáváš v restauraci/baru?
Nejčastěji k jídlu minerálku nebo colu. Večer si většinou dávám pivo nebo nějaký koktejl. Ale jsem vděčný strávník a vypiju a sním prakticky všechno :)
  • Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?
Tak to bude asi mončičák s takovým tím plastovým palečkem, co si ho mohl strčit do pusinky. Brácha měl velkého a já malého hnědého. Ale jméno asi neměl, byl to prostě mončičák :) Ve třech letech jsem dostala velké růžové prase a to bylo velmi příznačně "chro" :))
  • Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ?
Tak tady se budou asi odpovědi hodně shodovat s ostatními, ale ani já neřekni nic jiného, než večerní odličování. Když jsem se začínala malovat, tím teda myslím řasenka a nějaké stíny tak v devítce, chodila jsem tak klidně spát, ale pak jsem si přišla na to, že to asi to pravé nebude a teď i když přijdu k ránu ve veselé náladě se do té koupelny dokopu a odlíčím se. A můj obličej pak ráno vypadá vcelku vděčně :)
  • Jakým směrem stojíš ve sprše?
Směrem ke sprše, pokud si zrovna nevyplachuji šampon z vlasů. A zpívám si! :)))
  • Umíš něco zvláštního se svým tělem?
Křupu kde se dá a ne schválně, prostě samo od sebe, přítel mi říká, že se pomalu rozpadám. No, někdy mám podobný pocit :)
  • Které je tvoje nej nezdravé jídlo?
Pizza, hamburger, sýrové omáčky, knedlovepřozelo...to by byl samostatný článek, já sní vážně všechno a mám ráda i ta zdravá jídla, ale taková svíčková s knedlíkem, nebo hamburger v Opici na České v Brně...ach! :)
  • Jakou frázi nejčastěji používáš?
Co jsem začala pracovat v oblasti IT na univerzitě, nejčastěji používám asi "wow" když se mi něco povede a "no ty vole" vždycky, když si přečtu požadavky, co mám splnit a musím to pročíst tak třikrát, abych to aspoň trošku pochopila (s ajťákama je někdy normální srozumitelný rozhovor takřka nemožný) :)
  • V čem spíš?
V pyžamu, noční košili, tričku...podle počasí. Ale miluju se v zimě zachumlat v teplém pyžamu do peřin s čajem a třeba knížkou, nebo přítelem a filmem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)