29. 9. 2013

PhotoDiary

Ahoj!

Dneska jsem tu zase se shrnutím posledních cca tří týdnů v podobně fotek z instagramu. Opět se mi jich nahromadilo docela dost, takže jdeme rovnou na to! A těšit se můžete taky na další článek, který bude už určitě kosmetický, slibuju :)


klasický twix moc nemusím, ale tenhle bílý, ach! (už jste si asi všimli, že jsem trochu ujetá na všechno, co je v bílé čokoládě :))

dny Marianne s mamkou - netřeba slov :)

posilnění před nákupy na Dny Marianne aneb maso v těstíčku, mňam!

svíčková sezóna začala aneb IKEA svíčky

nový make-up na zkoušku, zatím se mi docela zamlouvá, ale i přesto, že je to druhý nejsvětlejší odstín, je docela dost světlý
zákusek v McD po vysilujících nákupech na Dny Marianne
  
můj úlovek od Lancome, nádhera prostě!

zkouším barvičky a pak se divím, že ráno nestíhám :)

naprosto dokonalé řecké kuře!

domácí omáčka na špagety s domácím kečupem aneb dojdu večer z práce+školy a vařím :)

moje snídaně do postele od přítele na výročí :*
 
náš výroční obídek

a nakonec nové laky od Rimmel jsou naprosto boží a tahle temně zelená, ach!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)