2. 8. 2013

TAG: WORD - jedno slovo

Ahoj!

Nedávno jsem objevila tag, který se mi zalíbil, a proto jsem se jej rozhodla udělat také. Jde o tag s názvem WORD, tedy slovo a jeho podstatou je vystihnout pár otázek právě jedním slovem. To mi většinou moc nejde, tak jsem zvědavá, jak se s tím poperu :) 


  1. Tvoje vlasy? - rozlítané
  2. Oblíbená věc? - mobil
  3. Sen z minulé noci? - bezesná 
  4. Oblíbené pití? - voda
  5. Vysněné auto? - neřídím
  6. Místnost, ve které se nacházíš? - terasa
  7. Tvůj strach? - z neznáma
  8. Co bych chtěla být za 10 let? - spokojená maminka
  9. S kým jsi strávila včerejší večer? - s mamkou
  10. Co nejsi? - průbojná
  11. Poslední, co jsi dělala? - sprchovala se
  12. Co máš na sobě? - plavky
  13. Tvoje oblíbená knížka? - Divergence
  14. Poslední, co jsi jedla? - ovoce
  15. Tvůj život? - krásný
  16. Tvoje nálada? - unavená
  17. Tvé léto? - rozlítané
  18. Kdy ses naposledy smála? - před chvilkou
  19. Nejoblíbenější víkendová činnost? - spánek
  20. Tvůj počítač? - Vaio
  21. Pivo? - ráda
  22. Zima? - fuj
  23. Dovolená? - miluju
  24. Na tvé posteli? - přítel :)
  25. Láska? - až za hrob :)
No zkuste si to, někdy to vážně není lehké, použít pouze jedno slovo! :))

2 komentáře:

  1. Není to lehké, taky jsem to zkusila a dalo mi to zabrat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ženský jsou ukecaný, jedno slovo je prostě málo :D

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)