19. 8. 2013

PhotoDiary



Ahoj všem! 

Posledních pár dnů to u nás vypadá jak ve výrobně. Vaříme samé kečupy a marmelády a zavařujeme, no už se mi o tom i zdá, do toho práce a den uteče jak nic. Dnešním článkem bych se s vámi ale chtěla podělit o události posledních asi tří týdnů, mezi nimi i se zážitky z dovolené. Tentokrát bude přehled fotek trošku obsáhlejší, ale věřím, že tyhle očumovací články jsou vážně tak oblíbené a ze vám to nebude vadit :)

bez kafe si svůj den ani nedovedu představit, navíc si to pořád obhajuju tím, že mám hodně nízký tlak a sama doktorka mi to doporučila (no dobře, asi ne tak často :))

Subway rychlo oběd během přebíhání z práce do práce, prý prázdniny, no jasně...:))

mňamka, kterou mi pravidelně upíjel přítel 

slunění na pláži

prostě krása, hned bych se tam vrátila, alespoň na chvíli 

odpočinek po dlouhé cestě, mé operované koleno značně protestovalo proti jakémukoliv pohybu :)

dobré ráno :)

pink nails, letos asi můj neoblíbenější lak

plážová svačinka 

mražený jogurt, karamelová poleva a Oreo sušenky 

další nádherný slunečný den :)

pomerančová makronka z trhů. no nebyla špatná :)

večerní mlsání, ach ty olivy!

mňam zmrzlina, chutnala vážně jako Marska

nuda na pláží :)

další z plážových svačinek, miluju ovoce u moře

pita gyros, tohle sníst bylo vážně dost těžký, byl skoro bezedný :)

jedna z večeří - suvlaki 

v Řecku bez frappe? to nejde :)

mrkev, jablko a okurka aneb vitamíny 

opálení a náramky z dovolené, jsou moc fajn

oběd na rozloučenou s dovolenou, byla moc dobrá :)
nuda na zastávce v pořádném vedru :)

1 komentář:

  1. Hezké fotky, nejraději mám ty s jídlem :D. A bez kafe taky ani ránu" =)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)