14. 7. 2013

TAG: 7 kosmetických hříchů


Krásnou neděli všem. Dneska jsem si pro Vás nachystala další TAG, tentokrát to bude mých "7 kosmetických hříchů". Tento TAG jsem četla a viděla snad nejčastěji a těšila jsem se, až se na něj vrhnu také. :)





  • Tvůj nejlevnější produkt v kosmetické sbírce?

Tak to bude určitě nějaký kousek od Essence, nejspíš oční stíny z výprodeje, které se běžně dají koupit za 29 Kč i méně. Druhou nejlevnější značkou, od které mám pár věcí je pak Catrice, tam jsem taky ulovila nějaké laky ve výprodeji za směšnou cenu. Osobně mám raději Catrice, Essence mi poslední dobou začíná trošku lézt na nervy tím milionem limitek, které jsou už všechny na jedno brdo a přijde mi, že i kvalitou trošku padá dolů, třeba ty nové laky jsou hrůza. Limitky bývaly většinou o něco kvalitnější, než standardní nabídka, ale poslední dobou mi opravdu přijde, že i ty limitované kolekce stojí za prd. Kdyby raději udělali pár pořádných a ne milion "nic moc", ocenila bych to více...a to se k nám dostane jen zlomek ze všech jejich limitek.


  • Tvůj nejdražší produkt v kosmetické sbírce?
Tady si nejsem úplně jistá, protože jsem vždycky použila slevu, ale bude to buď make-up od Chanelu nebo tvářenka od NARS, myslím, že spíš ta tvářenka. Obě dvě věci se pohybují cenově něco nad 1 000 Kč, a na tu tvářenku jsem měla asi jen 10 % slevu, na Chanel 20 %. Jak už jsem zmiňovala v nějakém předchozím článku, naučila jsem se poslední dobou více přemýšlet nad nákupem, a tak si raději koupím jednu drahou věc, kterou si odzkouším a přečtu prvně recenze, než deset tvářenek či stínů z drogerie, které mi nebudou nijak extra vyhovovat a finančně na tom budu nastejno. 
  • Který výrobek zároveň miluješ a nenávidíš?



Tak tady mám jasno a zmíním tu dokonce dva stejné produkty. Jedná se o řasenky, které mi naprosto vyhovují svým kartáčkem a miluju ten efekt, který mi vytvoří na řasách. Má to ale to "ALE", kvůli kterému je zároveň nenávidím - rozmazávají se. Ta jedna vždycky, druhá je pěkně náladová a dělá to jen někdy. Ta první, která se prostě rozmaže vždycky a tím pádem je nepoužitelná, ale její kartáček je boží, je Diamante od Gabrielly Salvete. Četla jsem na ní spoustu recenzí a někomu se rozmaže a někomu ne. Mně prostě ano a to dost brutálně, bohužel...Druhá a značně náladová je řasenka Rocket Volume od Maybelline. Opět úžasný kartáček, který udělá mé řasy krásné, ale tak jednou z deseti nanesení se mi vždycky rozmaže nad očima. Potvora! Jinak by byla favoritka... 





  • Jaký je tvůj nejchutnější produkt v kosmetické sbírce?
Tak to bude něco na rty. První mě napadl lip scrub od Lush. Mám doma ten žvýkačkový a opravdu je to mňamka. A pak mám taky moc ráda rtěnky od Kate Moss, které mi hrozně voní. Z věcí na tělo to pak bude čokoládové máslo na tělo od Ziaji nebo to obyčejné z Rossmanna. (To jsem teda nechutnala, ale mám po něm vždycky hrozně chuť na něco sladkého :)))

  • Který produkt nepoužíváš, protože jsi líná?
Snažím se líná nebýt, ale znáte to. Dřív jsem dost flákala krémy na obličej a s čištěním jsem to taky nepřeháněla. Dneska tohle dělám běžně, ale pořád trošku zaostávám v mazání zbytku těla. To když se mi prostě nechce, tak nechce a pak si druhý den nadávám, když koukám na svoje suchý nohy. A taky docela zapomínám na primer pod oční stíny, na ten si vždycky vzpomenu, až už je hotovo.

  • Který produkt ti přidá na sebevědomí?
Tady to bude jednoznačně korektor. Mé pandí kruhy pod očima jsou mým komplexem už tak od první třídy, kdy se mi začali ostatní smát. Pár let na to jsem začala hledat způsob, jak se aspoň trošku skrýt a snažila se si to nepřipouštět. Člověk by neřekl, jak taková blbost dokáže člověku narušit sebevědomí. Druhou by pak byla asi řasenka, která vás prostě změní, o tom žádná.

  • Který kosmetický produkt bys nejraději dostala darem?
Vymyslet si dárky je pro mě stále těžší a těžší. Jak začnete vydělávat, koupíte si většinu toho co chcete. Já pracuji už dlouho a přešla jsem od obchodů na trošku "vyšší" level pracovních míst, takže si sem tam můžu dovolit koupit drahou věc a zase tak moc mě to nebolí. Navíc mám vždycky aspoň dvě práce. Co jsem si ale zatím nepořídila a přála bych si je asi jedna z paletek Naked, kterou si plánuji přát na Vánoce. A potom bych taky ráda vyzkoušela něco od Benefitu, nejspíš bych pro začátek zvolila nějakou z jejich krabiček s více produkty.

A co vy? Který výrobek je pro vás nutnost, a který třeba milujete a nesnášíte zároveň? :)

2 komentáře:

Ať se Vám tu líbí! :)