27. 7. 2013

PhotoDiary


Krásnou sobotu všem!

Na chvíli jsem zase v ČR a mám tu pro Vás shrnutí posledních dvou týdnů. Tentokrát to bude trošku zábavnější, než to předstátnicové učení v minulém souhrnu. Před chvílí jsem se vrátila z Londýna a momentálně peru, abych si měla co zabalit zase na další cestu, kam frčím ve středu. Tentokrát ale s sebou budu mít i pc, nejen kvůli práci, a tak se můžete těšit na pravidelnější příspěvky. V brzké době očekávejte také povídání o Londýně a nákupech (a že jsem si udělala nemalou radost :)). Teď už ale slíbené shrnutí :)


opalovačka u bazénu, abych nebyla jako smrtka na tu promoci :)

výborná čokoláda, nečekala jsem, že mi tak moc zachutná, ale fakt doporučuji vyzkoušet

jedna spontánní fotka z promoce, slušivé oblečky jsem měli :))

můj poslední dobou neoblíbenější lak na nehty od Rimmelu

na čokoládě s maminkou 

očista před odjezdem, no make-up

hřešení v IKEA, mňam mňam

plánování, kam se ještě mrknout :)

londýnský Starbucks aneb u nás je to fakt předražené...

zpět do mládí, aneb musela jsem si to vyfotit :)))

Londýn z horního patra autobusu...

bez fotky u budky to prostě nejde, dělám si pomalu takovou kolekci s každým pobytem v Londýně mi přibude jedna taková :))

Tower Bridge

fotíme veverky v parku :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)