11. 7. 2013

PhotoDiary


Dneska tu pro vás mám opět PhotoDiary aneb fotky z instagramu za posledních pár týdnů. Tentokrát nic moc zajímavého, jelikož jsem se převážně pokoušela učit se. Tak doufám, že vás alespoň trošku zaujmou. Momentálně se pokouším dát si pokoj zase nějak do pořádku a trošku přeorganizovávám skříňky a kosmetiku a všechno, co mi přijde pod ruku. Určitě bych vám pak ráda ukázala i jak já skladuji kosmetiku a podobně, ale to všechno přijde, můj blog je zatím v plenkách :)

domácí Mojito je to nejlepší ve vedrech a doma ho pijeme po litrech :)))

nejoblíbenější ovoce!

menší hromádka státnicových otázek, tištěno malým písmem, oboustranně a dvě stránky na jeden list...sranda to byla :D

barvičky jsou nezbytnost, jinak bych se nic nenaučila :)

večerní rozptýlení u učení, ale stejně vede černý rybíz a brusinka

pohodička na zahradě, co víc si přát

včerejší postátnicové odměňování :)

bakalářka obhájena, státnice složeny, juhůůů

pohovor do další práce, aneb jsem zvědavá, jak dám dvě a půl práce a školu, ale jsem na sebe docela pyšná :D

zkouším novinku, zatím vypadá skvěle :)

domácí rybízová buchta od táty, mňamka

nejlepší oslava státnic s rychlými špunty! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)