9. 6. 2013

TAG: Nežiju jen make-upem

Dnes ještě jeden článek na dobrou noc. TAGy ostatních čtu moc ráda a pár mě jich už zaujalo. Rozhodla jsem se, že taky nějaký sepíšu a musím říct, že to zase tak úplně sranda není :). Jako první jsem si vybrala TAG s názvem "nežiju jen make-upem", který jsem četla poprvé u Plum na blogu. Tak jdem na to!


  • Koukáš na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?

Televizi mám přímo v pokoji, takže ji mám puštěnou poměrně často. Nicméně většinou spíše jako kulisu. Mám menší trauma z dětství, o kterém se možná rozepíšu zase v jiném tagu a nesnáším ticho, pokud jsem sama doma. Co se ale týče mých oblíbených pořadů, těch momentálně v televizi moc není. Spíše koukám na seriály online, nebo si stáhnu nějaký film. Mými asi nejoblíbenějšími seriály co si tak uvědomuju za celou dobu jsou Tudorovci (historie mě vcelku zajímá, Anglie ještě víc), Prison Break, a ráda se podívám na všechny možné kriminálky Miami, Vegas atd. Z těch novějších jsem se nejvíc zasmála u "Haló, tady Indie" a jo, přiznávám, koukám na Ordinaci (ale zažraná do toho nejsem a většinou se dobře bavím nad hrozně nenápadnýma reklamama na všechno možné a tak :D )
  • Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější jídlo a dezert?
Vařím. Momentálně jsem na vysoké a mám před státnicema, moje střední škola však nebyl gympl, ale vystudovala jsem obor "hotelnictví a cestovních ruch", kde jsme mimo jiné měli dva roky vaření. Takže umím spoustu jídel, vaření mě baví, stejně tak pečení a všechno kolem a jsem ráda, že i ostatním ode mě chutná. Ve škole nás nutili vařit podle technologických postupů, doma si užívám, když můžu experimentovat a dochucovat podle sebe a ne podle papíru. Omáčky doma vařím jen já, ty už mamka odmítá, že jí chutnají víc ode mě :)). A mé oblíbené jídlo? Já jsem prakticky všežravec, ale miluju různé číny a snad cokoliv z masa. A jsem taky na sladký, jakékoliv, takže vybrat dezert je dost těžké, ale jako první mě napadl asi medovník, nebo cokoliv z IKEi.
  • Vysněné povolání?
V tomhle je to se mnou těžké. Já vlastně tak nějak pořád nevím, co chci dělat. To byl také jeden z důvodů, proč jsem šla na střední školu a ne na gympl a proč jsem teď na vysoké škole, která z mou střední moc společného nemá. Jsem totiž hrozně nerozhodná, to také bude jedna z mých špatných vlastností. Momentálně studuji "mezinárodní rozvojová studia" a zároveň pracuji na stejné škole, i když na jiné fakultě. A víte co? Pořád jsem nedospěla do toho stádia, kdy si řeknete "jo, budu doktor...". Ale jako malá jsem hrozně chtěla být učitelka nebo právě doktorka. Celá moje rodina byla ovázaná a olepená od malé paní doktorky :)
  • Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?
Chodila jsem na jazykovou základní školu, takže jsem od třetí třídy měla angličtinu a od páté rovnou němčinu. Německy jsem uměla vážně dobře, což se ale změnilo na střední, kde jsem ji měla jako druhý jazyk a uměla jsem bohužel více, než naše němčinářka, která mi směle dávala opravovat písemky a podobně. Navíc mám k němčině tak nějak přirozený odpor, ani nevím proč, nelíbí se mi ten jazyk, kilometrová slova ani milion výjimek ke každému pravidlu. Ale přítel studoval německý gympl, takže možná někdy v budoucnu se k ní vrátím. Angličtinu naopak miluju. Nějakou tu knihu jsem už taky přelouskala a snažím se koukat na filmy v originálním znění. Co mi ale dělá problém je, že se hrozně stydím mluvit anglicky. Potřebovala bych vyhostit někam, kde bych se musela domluvit a spadlo by to ze mě. 

Líbí se mi francouzština i španělština, ale asi jsem hrozně líná na to, abych se učila další jazyk. A to mám prý vlohy na cizí jazyky, tak třeba se dokopu no :)

  • Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za make-up?
Asi za oblečení a jídlo. Oblečení se nejspíš bude přetahovat o první příčku s make-up, ale snažím se krotit a nekupovat si něco hned, jakmile mi to padne do oka. Jasně, někdy to nejde, ale pokouším se :). A jídlo, to je taky kapitola sama pro sebe. Jak už jsem zmiňovala, jsem všežravec a ač nevypadám, cpu se skoro pořád a čímkoliv. A dobrovolně přiznávám, že čas od času mám pořádnou chuť na nějakou prasárnu z KFC nebo McDonaldu.
  • Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?
Ne. Snadná odpověď. Jsem příšerný stydlín a chvíli mi trvá, než se rozmluvím. Potřebuji nejdříve člověka trochu poznat a zjistit, co od něj můžu čekat, a až pak se začnu zapojovat. A taky mi docela dost záleží, co si o mně ostatní myslí, i když nechci. Nicméně jsou věci, se kterými se svěřím jen opravdu dobrým kamarádům, nebo příteli. Skvělou pomocí mi v tomto byla hotelovka, kdy nás po 14 dnech školy hodili do hotelů na praxi a poraďte si. No a ono to jednání s lidmi taky není úplně nejlehčí. Pak jsem dělala rok a půl v obchoďáku a to byla teprve škola života. Poraď si za každé situace. Ale rozhodně toho nelituju a jsem za to ráda, dalo mi to opravdu dost, i když to zní trochu divně.
  • Čteš knížky, nebo preferuješ internetové čtivo?
Jsem knihomol po mamce. Miluju vůni knížek a ten pocit, jak otáčíte další stránku a hltáte každé písmenko. Moje knihovna praská ve švech a rukama mi prošlo všechno možné. Mám ráda knihy, které vás přinutí neodložit je, dokud je nedočtete a je mi celkem jedno, jaký je to žánr, musí mě prostě dostat. Naposledy jsem hltala HungerGames a Divergenci a Rezistenci, všechno je to podobný žánr. Mé oblíbené jsou i knihy od Browna jako Šifra mistra Leonarda a podobně. Knihy jsou prostě nejlepší a na pc či mobilu nedokážu dlouho nic číst. I všechno učení si musím tisknout, protože se mi z toho lépe učí.
  • Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
Má nejhorší vlastnost bude asi lenost a stydlivost. Tu už jsem rozebírala, tak se zmíním ještě víc o lenosti. Mám pocit, že tu jsem četla snad ve všech těchto článcích (asi nemoc bloggerek :D). Heslo "co můžeš udělat teď, odlož na později" je naprosto trefné a bohužel jsem pak vynervovaná a nestíhám, ale popravdě, nejvíce práce udělám a nejefektivnější jsem ve stresu a když už opravdu musím. Nejlepší vlastnost bude asi to, že dokážu lidem naslouchat a pomoc jim. Občas toho teda ostatní zneužívají a měla bych se naučit říct taky někdy ne, ale přeci jen jsem zase ráda, když někomu pomůžu a jemu to pomůže a pak mi poděkuje. Příjemný pocit :)
malá Michalka v době, kdy jí bylo všechno jedno (zlaté čas) :)))
  • Chodíš se večer bavit mezi lidi, nebo preferuješ komorní společnost?
Jak kdy. Většinou se mi hrozně nechce, ale pak se dobře bavím a hned bych šla znovu. Ráda chodím do kina i zatrsat si ven. Jsem ale i docela samotář a tak mi nedělá problém zahrabat se večer doma s knihou nebo jen tak s filmem a čajem a užívat si nic nedělání. A co ještě neumím je chodit ven před zkouškou, i kdyby to mělo být třeba tři dny před ní. Nedokážu se pořádně odreagovat a hlodal by mě pocit, že bych se měla raději učit ( i když bych se asi stejně neučila :D).
  • Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?
No, asi bych měla víc času se učit, poctivě a ne poslední den stylem "rychle nazbyl, rychle pozbyl". Měla bych víc času na to si číst, pracovat a být víc s přítelem a rodinou. Ale stejně bych potřebovala i něco čistě svého, kam můžu uniknout a být "svá", takže bych to bez blogu stejně dlouho nevydržela :)


Tak, uf, hotovo, přeji příjemné čtení :))

4 komentáře:

  1. Tento tag je snad všude :), ale u tebe se mi líbil nejvíc, jako jediný jsem ho přečetla ceý. Jsi hrozně sympatická. Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máš pravdu, taky jsem jich četla asi deset v jeden den :)) a děkuji, jsem moc ráda! :)

      Vymazat
  2. Super čtení! Michalka je kočka teď i jako mimčo :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)