18. 6. 2013

Photo Diary


Ten čas nám ale letí, to je hrůza! Dneska tu pro Vás mám další souhrn z posledního měsíce. Tentokrát je fotek docela dost, protože jsem měla pořád co na práci a ten čas vážně utekl jak nic. A přeji všem, co se, stejně jako já, musí v tomhle krásným počasí učit, pevné nervy a ať to jde! :)


cokoliv v bílé čokoládě můžu, a KitKat můžu vždycky, takže tohle je poslední dobou mé oblíbené mlsání :)

zastávka v drogerii, termální vodu jsem měla v plánu kupovat a v těchhle vedrech si ji nemůžu vynachválit, Scandaleyes je nejlepší tužka na oči, co jsem měla, tak jsem si ji koupila ještě v hnědé, no a v DM mají dlouhodobě Color Whispers za 99 Kč, tak jsem si konečně pořídila i Coral Ambition :)

dopisovala jsem a dopočítávala bakalářku, dlouhé noci to byly, to teda jo...

v tom sychravém a zamračeném počasí, co bylo nedávno, byly čaje jasná volba a maminka mi vždycky přidala něco "na nervy" k té bakalářce :)

zkouším krémy za facku od značky Blanchette + jsem si pořídila nový odličovač  na oči a musím říct, že je to bomba za pár kaček, určitě o něm ještě uslyšíte :)

místo učení vařím, klasika, mám dokonale uklizeno, nakoupeno, vypráno...jen na to učení pořád není čas, znáte to? :))

konečně je hotová, kráska :)

byla jsem v kině na Fast and Furious 6 a Paul je prostě pořád stejný frajer, už od jedničky! :))

jedna nenamalovaná, ale spokojená ráno, po odevzdání bakalářky :)

odměna za hotové zkoušky, teď už jen státnice :)

dělám všechno možné místo učení...

měla jsem náladu na barvičky, když konečně vylezlo to sluníčko :)

konečně se v drogeriích zase objevily laky od GS, tak jsem přikoupila růžový a je stejně nádherný, jako zbytek laků :)

grilovačka na chatě, jeden z mnoha chodů :)

grilovačka číslo dvě, aneb opět jsem se místo učení raději starala o jídlo, musela jsem! :)

miluju růže! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)