Rimmel Lash Accelerator řasenka

by - 21:07

Ahoj všem!
Jak jste si jistě všimli, moc často se tu články neobjevují, důvod je vcelku jasný - čekají mě státnice a díky mé naprosto debilní volbě vedoucího bakalářky, ji ještě stále nemám hotovou a hoří mi koudel víte kde...dneska jsem měla nějaké zápočty, a tak si dávám večer oddych. Dnešní článek tak bude o jedné z těch lepších řasenek, které jsem měla možnost vyzkoušet.



Lash Accelerator od Rimmel mám doma už tak půl roku, vyhrála jsem ji v soutěži na podzimních nákupech v Reserved. Sama bych si ji asi nekoupila, ale jsem ráda, že jsem měla možnost ji vyzkoušet, protože mě mile překvapila.

Řasenka slibuje nejen krásné řasy, ale zároveň i jejich posílení s každým použitím. Řasy má hlavně prodloužit  a má také obsahovat složku, která podporuje růst řas. 
Mé řasy prodlouží a lehce zahustí, i když bych si to představovala ještě trošku víc. Přijde mi, že neslepuje, což je fajn. Rozhodně se neobtiskuje, to opravdu nemám ráda, a ani nedrolí. Odlíčit jde tak nějak normálně, podle toho kolik nanesete vrstev. 
Kartáček je poměrně úzký a ke konci je lehce rozšířený a pak se opět zúží. Ten konec je super na spodní řasy nebo řasy u vnitřního koutku. Kartáček mi vyhovuje, je fajn a hezky se mi s ním pracuje. Ze začátku jsem si nemohla pořádně zvyknout na to, jak je uzoučký, byla jsem zkrátka zvyklá na macatější. 
Za sebe bych ji klidně doporučila, udělá pěkné řasy a nemám jí takhle co vytknout. Líbí se mi i obal. Znovu bych si ji ale asi nekoupila, protože přeci jen od řasenky chci i trochu více objemu a tahle je spíše prodlužující. Určitě s ní ale nešlápnete vedle. Jestli se dobře pamatuju, je to moje první řasenky od značky Rimmel a mile překvapila :)

V drogeriích stojí okolo 150 - 200 Kč, ale jistá si nejsem. 

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)