24. 5. 2013

PhotoDiary


Po delší době konečně článek, i když dneska to bude jen takové shrnutí posledních dvou týdnů. Mé plány na články naprosto zhatila škola a kvůli svému "super" vedoucímu práce jsem si musela přeháze i zkoušky a volný čas a spánek jsou teď pro mě sprostá slova.  PhotoDiary je ale tentokrát pořádně tlusté, protože jsem se k němu už minimálně dva týdny nedostala. Tak snad si očumovací článek užijete a já jdu zase psát. 

nové banánky v bílé čokoládě jsou moje posedlost! 

čekání na šalinu v sobotu ráno při cestě na focení kalendáře. Byla větší kosa, než jsem čekala a začalo pak ještě pršet, krásné počasí prostě...
odměna za zápočet...tyhle Rimmel laky jsou jednoduše super! 

na konzultaci k vedoucím je potřeba se pořádně připravit, u toho mého na vzhledu záleží (bohužel...)

odměna za další zápočet aneb šla jsem jen pro krém  :))
příprava na focení kalendáře, po celém dni jsem se večer nemohla skoro hnout

není čas na vysoušení vlasů, takže takhle vypadají, když uschnou přirozeně, bohužel jak ushnou úplně, ani sláma mi nemůže konkurovat :/

mlsání v IKEA

pravidelné sobotní praní štětců

dostala se ke mně na testování nová polévka od Vitany (studená i teplá), no není to špatný, nechutná vůbec uměle, jak jsem čekala...

mé tulipány na zahradě 

čína ve velkém, aneb není čas ani na vaření ani na jídlo už

NightShopping ve Vaňkovce

páteční make-up

konečně jsem se v Sephoře dočkala a po 3 měsících byl k dostání odstín tvářenky NARS, co jsem chtěla 

klasická svačina/oběd/večeře v práci
domácí burger, mňamka

2 komentáře:

  1. Nars mě zajímá, jaky odstín? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sin, čekala jsem na něj fakt asi 3 měsíce a slečny si mě i přítele už pamatují, jak jsem se tam pořád ptala :D

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)