Úložné šaty - aneb kam s tím?

by - 20:47

Dnešní článek nebude tak úplně kosmetický. Ráda bych vám představila tuhle šikovnou věcičku, kterou jsem letos dostala od Ježíška. Jde o organizér v podstatě na cokoliv, co vás napadne.

Organizér má tvar šatů, které jednoduše pověsíte na ramínko a je to :) Já ho mám zvenku na skříni, kterou mám za dveřmi, takže na první pohled není vidět. Ale i kdyby byl, vypadá spíše jako byste zapomněli schovat šaty, nic co by vám hyzdilo pokoj. :)
Z jedné strany mají šaty průhledné přihrádky, které jsou různě velké. Já jsem do nich vyskládala většinu svých laků a mám v nich tak přehled. 
Kapsičky jsou pevné a moc se mi líbí, že jsou průhledné.
Z druhé strany jsou potom poutka na suchý zip, do kterých jsem pro změnu zavěsila pár svých bižu kousků, které se mi vždycky v krabičce zamotaly do sebe a většinou než bych to ráno rozmotala, tak jsem je pak vlastně ani moc nenosila.
Poutka dobře drží a dá se do nich zavěsit poměrně dost věcí najednou.
Jak už jsem zmiňovala, šaty jsem dostala letos k Vánocům a pokud vím, mamka je objednávala z internetu. Na výběr byla ještě růžová varianta a jsem upřímně ráda, že nakonec mamka vzala tu černou :)). Co jsem koukala, cena se dost lišila podle aktuálních slev, ale bylo to něco mezi 99 - 299 Kč.

Je to šikovná věcička, kterou jsem ještě nikde neviděla a měla jsem z ní velkou radost, protože to opravdu vypadá v pokoji dobře, a pokud máte stejně jako já spoustu krámů, určitě oceníte nový prostor kam s tím.

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)