22. 4. 2013

Rimmel Apocalips v drogeriích!


Dneska jsem šla cestou z práce opět omrknout drogérky a co nevidím - laky na rty Apocalips od Rimmelu jsou konečně k dostání! Viděla jsem cca 10 odstínů, ale pouze v Rossmannu, v DM jsem si jich nevšimla. V Rossmannu je cena nyní 139,90 Kč.


Vybrala jsem si odstín 102 Nova a po vyzkoušení jsem prozatím nadšená! Recenze určitě bude.


Pořídila jsem si pak ještě další odstín Color Whispers a z DM ve výprodeji sprcháč od Baley, božsky voní a stál 21,9, no nechejte to tam! :)



2 komentáře:

  1. já jsem viděla Apocalips už v pátek u Rossmanna, ale jak jsem byla nadšená z obrázků, tak v reálu mě ty odstíny nezaujaly, vybírala jsem mezi Celestial a Novou :)

    OdpovědětVymazat
  2. přesně mezi těmi jsem nakonec taky váhala nejvíc! :)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)