8. 4. 2013

PhotoDiary


Další týden za námi a já jsem tu znovu s fotodeníčkem. Překvapí ještě někoho, že je v něm zase skoro samé jídlo? :)
omáčky doma vařím já a tahle křenová měla extra sílu, s mamkou jsme celý oběd probrečely :))

kuřecí rarášci, pro změnu maminčin výborný nedělní oběd

poslední nákup v drogerii aneb konečně mám color whisper (P.S. - té řasence se obloukem vyhněte)

bakalářka nepočká, bohužel

linecká kolečka, s tím sněhem za okny už to byly skoro dokonalé Vánoce :)

kuřecí s broskví, rychlovka k nezaplacení :)

páteční kultura aneb jde se do divadla, a také nové vlasy

2 komentáře:

  1. Milá Lady Twig, musím říct, že jsi moc krásná a líbí se mi i to kuřecí s broskví ;-). Tuhle řasenku používám už 10 let a mám oči jako mrkací panenka...tady je vidět, že co je pro někoho kosmetický drahoušek, to jinému nesedne ;-).

    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. jé moc děkuji za milý komentář! :) já mám tuhle řasenku taky ráda, ale tu "lots of lashes" tahle "blackest black" je tragédie už jen tím kartáčkem pro mě, nehledě na to, že mi dělá šmouhy pod obočím, ale jak říkáš, každému sedí něco jiného :))

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)