11. 4. 2013

Na skok v drogerii - další nové Color Tattoo!


Tak jsem dnes zase vlezla "jen tak se podívat" do drogerie. No a samozřejmě jsem neodešla s prázdnou. Neodolala jsem novým lakům od Gabrielly Salvete a ani dalším nových Color Tattoo. Jsem hrozná, ale když já je mám tak ráda! :)


Nové laky jsou opravdu nádherné a dlouho jsem váhala nad odstínem. Nakonec jsem sáhla po tomto stříbrnošedém. Tak uvidíme, jaký bude :)


No a již zmiňované nové Color Tattoo. Tyto jsou v odstínu Mauve Crush a na první pohled vypadají, jako ty stříbrné, ale nejsou. Přijdou mi holografické a mění barvy v různých úhlech. Určitě udělám později porovnávací článek obou barev. A pokud si chcete stíny pořídit, v Rossmannech mají zrovna akci a seženete je za 119 Kč :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)