Nové Essence 3D stíny

by - 20:52


Dnešní článek bude věnovaný těmto nových 3D stínům od Essence. Zaujaly mě a slyšela jsem na ně samou chválu, tak jsem si jedny taky pořídila. No a jak obstály nebo spíše ne, tak na to se podívejte ve zbytku článku.






Stíny mají moc pěkný obal, je pevný a drží, a také plastický vzhled samotných stínů je super. Vybrala jsem si odstín 08 irresistible vanilla latte, původně jsem pokukovala po nějakých barevných, ale nakonec jsem naznala, že těch mám doma dost a nevyužila bych je.


Když jsem je v drogerii zkoušela na ruku, barvička se mi moc líbila, je to taková jemná vanilková a zlatá. Tester barvil moc pěkně a tak jsem si je prostě koupila. No, ale tím to pozitivní asi končí.


Pokud totiž chcete stíny nanést na víčko, je dost možné, že se vám to prostě nepovede. I s primerem totiž absolutně nedrží. Místo toho, abyste stíny nanesli se vám podaří si je poprášit po celém obličeji, ale na víčku nic nezůstane. Nedrží ani jedna barvička. Stíny jsou viditelné pouze pokud po nich hodně silně přejedete prsty (jako jsem to zkoušela v drogerii), ale jakmile je chcete kamkoli rozetřít, prostě to nejde.



Na ruce vidíte stíny po několika silných přetřeních, světlejší barva je ještě horší, než zlatá. Mrzí mě, že jsem například na ty fialkové nebo hnědé slyšela samou chválu, takže to asi bude kus od kusu, ale téhle barvičce se raději vyhněte, je to tragédie. Maximálně se dá využít jako rozjasňovač, ale stíny opravdu ne.

Stíny mají 2,8 gramů a koupila jsem je v Rossmannovi za tuším 79,90 Kč. Teď je mi těch 80 korun opravdu líto, jsou to zbytečně vyhozené peníze, protože stíny se jako stíny využít nedají...

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)